2010. február 2., kedd

Szappanok, sütik és elhatározás


Nagyon jó hangulatban vagyok, úgyhogy ma is megörvendeztetem magam egy újabb bejegyzéssel.
Hosszú szürkeség után végre kisütött a nap, aminek most különösen örülök, hiszen az előző napokban esett a hó, ami a napfénytől csodaszépen szikrázik. Nagyon szeretem nézegetni, mert egészen olyan, mintha a havon gyémántport szórtak volna szanaszét.

Közben egy kedves barátnőm ajánlásának köszönhetően rátaláltam egy rendkívüli kreativitással és tehetséggel megáldott hölgy oldalára, aki házi készítésű kecsketej szappanokat készít. Hát nem győztem ámulni-bámulni, olyan gyönyörűek voltak az elkészült szappanok, mert még a formájuk is csábító.





És igen, ezek szappanok! Egészen hihetetlen, az ember legszívesebben beléjük harapna!
De a leginkább az tetszik benne, hogy csakis természetes hozzávalókat alkalmaz, én pedig újonnan nagyon rákattantam az ehhez hasonló dolgokra. El is határoztam, hogy a kis családommal együtt rendelünk a hölgytől néhány próbaszappant, mert amit most használok (Lush), az bizony elég drága. És ha ezek a kecsketej szappanok ugyanúgy beválnak (talán még jobban is), akkor simán át fogok váltani rájuk.



És ha már sütiket emlegetünk, újabban rákaptam a konyhatündérkedésre. Sokféle kreatív dologgal foglalkoztam már eddig is, de a konyha sokáig tabu volt. Az ott édesanyám birodalma, nem téblábolhattam, amikor neki sietnie kellett, de most már azért más a helyzet. Kijelenthetem, hogy legalább annyira élvezem a sütés-főzést, mint mondjuk egy könyvjelző kivarrását, vagy egy rajz elkészítését. Még én is megdöbbenek azon, hogy mennyire élvezek a konyhában alkotni, pedig régen nagyon féltem tőle. Most viszont már itt is kiélhetem a kreativitásom, és nem félek új, kipróbálatlan dolgokba belevágni. Természetesen, mint édesszájú torkosborznak a sütik a kedvenceim, és amióta nekiálltam házilag süteményeket gyártani, nem is nagyon vágyok bolti édességre. Ráadásul számomra nincs nagyobb öröm, mint a sütik díszítgetése. Ehhez sokaknak nincs türelmük, mert azért elég nagy macera, de én képes vagyok órákat eltölteni azzal, hogy sütiket díszítek.


Jelenlegi kedvenceim a muffinok, mert könnyen és hamar elkészíthetőek, a tetejüket pedig ezerféleképpen lehet dekorálni (milyen érdekes, hogy régen a krémes édességeket imádtam, most meg inkább a töltetlenekért rajongok).

A továbbiakban pedig azt hiszem a meséimmel fogok foglalkozni, meg egy kis angolozás sem ártana. Előbb az angol, aztán a meseírás. Olyan rossz egyébként, mert a számítógép úgy vonz magához, mint a mágnes, és sokszor egész napok telnek el úgy, hogy csak bambulok a gép előtt, és nem csinálok semmi érdemlegeset. Na, ezen változtatnom kell. Úgyhogy ezután a bejegyzés után angolozok, aztán pedig erőt veszek a lustaságomon és írom tovább a meséimet, mert ihletem aztán van rendesen. Igazából mind a két elfoglaltságban csak a kezdet nehéz, ha belejön az ember, már észre sem veszi, hogy repül az idő. Szeretek angolozni, mert tanulni jó dolog (nem, nem vagyok elmeháborodott), a meseírás meg... Hát, azt hiszem a legcsodálatosabb dolog számomra. Elrepít egy csodákkal teli, bámulatos világba, ahol nem léteznek határok, és ahol kiélhetem gyermeki fantáziámat. Neki is lendülök mindkettőnek; Fairyland, here I come!


5 megjegyzés:

  1. Meseírás az jó! Főleg, ahogy te írsz! :D A szappanokon már én is gondolkodtam, de majd anyuval én is eggyeztetek és lehet mi is rendelünk :) Eszternek csinálunk sok sok jövedelmet :D A gépezéssel én is így vagyok, de mostanában tudom kompenzálni :)
    Remélem sok bejegyzésed lesz, mert imádom olvasni, és ezek a színek tök gusztik, amiket blogon használsz!
    Pusz

    VálaszTörlés
  2. Köszi a dicséretet, igyekszem majd :) Örülök, hogy eddig tetszik a blogom, remélem a későbbiekben is jó lesz majd! Én is imádom ám olvasni a bejegyzéseidet, annyira Te vagy :)
    Puszi!

    VálaszTörlés
  3. Kedves Megaera!

    Örülök hogy idetaláltam, biztosan olvasni fogom a blogod a jövőben! :)

    A szappanokat pedig csak ajánlani tudom: én december közepén kaptam egy fahéjas-szegfűszegeset, és azóta azt használom. Az arcom is megsimult egy kicsit és a pattanásaim egyáltalán nem gyulladtak.

    Minden jót! :)
    Eszter

    VálaszTörlés
  4. Kedves Sayitame!
    Köszönöm, hogy betértél hozzám, örömmel látlak bármikor!
    Az ajánlást pedig köszönöm, jó tudni mások tapasztalatából, hogy valóban beválnak ezek a szappanok. Most már semmi sem tarthat vissza attól, hogy rendeljek, csak még nem tudom milyet.
    Még egyszer köszönöm a látogatásod, és neked is minden jót!

    VálaszTörlés
  5. Húúú de jól néznek ki azok a sütis szappanom! *.*
    *nomnomnom* Nagyon étvágygerjesztőek!

    A kecsketejes termékek amúgy valóban nagyon szuperek, anno egy időben én is használtam egy kecstej alapú testápolót, nagyon finom illata volt és szépen hidratálta a bőrömet.
    Régen használtam már olyat, most megihlettél, lehet veszek egyet! ^^ :)

    VálaszTörlés