2011. július 15., péntek

Szuper program

Annyira várom már a holnapot, hogy azt el se tudom mondani! Teljesen be vagyok sózva, tűnkön ülök, és majd megőrülök, hogy miért telik ilyen lassan a nap. Hogy miért is? Hát mert a holnapi napom valami fantasztikusan jónak ígérkezik, ugyanis az én drága kedvesem egész napos programot szervezett kettőnknek, és nem is akármilyet! Holnap ugyanis ebédelni megyünk a Wasabi japán étterembe, ahová régebben elég sokat jártunk, utána pedig megnézzük az utolsó Harry Potter filmet!!!! Atya ég, egyelőre még fel sem fogom, el sem hiszem, hogy ilyen szuper nap elé nézek :D Már annyira ki voltam éhezve egy kis japán kajára, hogy Viktor mintha csak olvasott volna a gondolataimban, mikor kitalálta a Wasabit, a Harry Potter meg egy olyan plusz, amitől tényleg nem jutok szóhoz. Ráadásul ez az utolsó rész, a legeslegutolsó! Egy kicsit félek is, hogy mire számítsak, meg persze szomorkás is vagyok, hogy ezzel vége lesz, de bízom benne, hogy záró akkordként valami fergetegeset alkottak a filmesek, és tátva fog maradni a szánk (szem pedig nem marad szárazon, úgyhogy százas zsepivel megyek :D) Jaj, annyira boldog vagyok már csak a gondolatától is, hogy holnap micsoda örömökben lesz részünk! Úgy szeretem, mikor Viktor meglepetésből kitalál mindenféle programot, amiről tudja, hogy szeretem, és ezekkel bizony most alaposan telibe talált, szebbet-jobbat ki sem lehetett volna találni! :) Egy romantikus kis ebéd a kedvenc éttermemben, utána meg egy mozi, amit hónapok óta várok, hát szóval... le vagyok nyűgözve, de teljesen :) Á, legyen már holnap :D

2 megjegyzés:

  1. Remélem kellemes a napotok, és ha már írtad, hogy Hp-t fogtok nézni, reményeim szerint harry fiú legalább az utolsó részt "megtiszteli" azzal, hogy férfihoz méltóan néz ki benne és nem mint valami se-nem-férfi-se-nem-nő... ;D

    VálaszTörlés
  2. Hát, én nem ezt néztem a filmben.

    VálaszTörlés