2011. október 3., hétfő

15 érdekes tény rólam

A Youtube-on találtam rá erre a kérdés-sorozatra, amit ott már elég sokan megcsináltak videó formájában. Hát most én is megcsinálom, csak írásos formában, mert szerintem jópofa és szórakoztató :)

1. Mi az a becenév, ahogy csak a családod hív?
Édesanyám szokott hívni Sziszkének, Tündérnek, Csipkerózsikának, Csibikének, Viktor pedig Picúrnak, illetve ennek a változatainak (Picurovics, Pici, Pucúr)

2. Milyen furcsa szokásod van?
Hát, ebből egész szép listát írhatnék, de csak hogy néhányat említsek, lássuk csak... Szokásom, hogy ha valamit leejtek a földre, akkor azonnal fel kell vennem, hiába mondják mások, hogy hagyjam, majd felveszem később, nekem akkor és ott, azonnal fel kell vennem. Hasonló az a szokásom is, hogy szeretek mindent magam előtt szimmetrikusra igazítani, pl. nem bírom elviselni, ha a tollam nem áll párhuzamosan a többi tollhoz képest.

3. Van valamilyen furcsa fóbiád?
Hát, talán nevetséges lesz, de ki nem állhatom az ágynemű huzat csücskeit. A kispárnámon is minden este behajtogatom a csücsköket, mert utálom, mikor éjjel bökdösnek, vagy beleállnak a fülembe :D Komolyan, nagyon zavaró tud lenni!

4. Melyik az a dal, amit titokban imádsz énekelni, mikor egyedül vagy?
Hűha... itt az igazság pillanata :) Őszintén szólva nem tudok egy konkrét dalt kiemelni, de mikor egyedül vagyok itthon, akkor előszeretettel énekelgetem a Disney mesék dalocskáit, főleg Csipkerózsika dalát, mikor az erdőben sétál, vagy Hófehérke énekét, mikor a törpéknek mesél álmai hercegéről :P Ezen kívül a Barbie mesék dalait is szívesen dúdolgatom, mert azok is legalább annyira bájosak.

5. Mik idegesítenek legjobban, amit más emberek csinálnak?
Első és legfontosabb, hogy ki nem állhatom, ha valaki nem tud helyesen írni. Egyszerűen falra mászom a helyesírási hibáktól, szinte kaparom a falat kínomban, ha rosszul használt ragozást, hibás ékezeteket, esetleg rossz helyre tett vesszőket látok. Ez szerintem egy alap dolog, amit mindenkinek tudnia kellene, de sajnos a valóságban mindez koránt sincs így. Ezen kívül utálom, ha a buszon a mögöttem ülő bökdösi a székem háttámláját, vagy ha valaki mellettem kapaszkodik és odacsípi a hajamat a kezével.

6. Mit szoktál csinálni, mikor ideges vagy?
Ez elég rossz szokás, de sajnos olyankor rágom a számat, vagy elkezdem a körmömmel kaparni az ujjam melletti bőrt, amitől aztán szép szálkás lesz, én meg elkezdem csipegetni, s innentől egyenes út vezet a ronda, piros, gyulladt köröm melletti bőrig. Nem mellesleg nagyon tud fájni is, de úgy kell nekem, ha nem tudok erről leszokni.

7. Az ágy melyik oldalán alszol?
Nos, régen mindig a fal mellett aludtam, ami nekem jobb oldalon volt (ha abból a szemszögből nézzük, hogy már az ágyban fekszem, nem pedig előtte állok), de amióta Viktorral egy ágyban alszom, azóta ő került a fal mellé jobb oldalra, én pedig bal oldalra.

8. Mi volt az első plüssállatod és hogy hívták?
A legelső plüssöm egy kegyetlenül szőrös maci volt, aminek még a szemeit is úgy kellett kibogarásznom, mert alig látszottak a nagy, hosszú bunda alatt. Egyébként pedig Szerjózsa Matrjoska volt a neve :D

9. Mit rendelsz állandóan a Starbucks-ból?
Hát én még életemben nem jártam ezen a helyen, ha jól tudom kis hazánkban még csak most vetegeti meg a lábát. Egyébként sem vagyok nagy kávéfogyasztó, alkalmanként, ha megiszom egy kis pohárral, azt is dugig öntve tejjel és cukorral. Inkább a teák, gyümölcslevek, és a natúr víz pártján vagyok.

10. Mi az a szépségápolási trükk, amit folyton ajánlasz másoknak, de sosem tartod be?
Őszintén szólva az én napi szépészeti rutinom nem egy hosszadalmas dolog, nincs benne olyan lépés, amit ellustálkodnék. Másrészt nem szoktam olyan tanácsokat adni, amiket magam sem tartok be, úgyhogy nekem nincs ilyen.

11. A zuhanynál melyik oldalon állsz?
Soha nem bírtam úgy zuhanyozni, hogy a zuhany fejét a tartójában hagyom és beállok alá, mindig kiveszem és közvetlenül magamra irányítom a vizet.

12. Van valamilyen különleges testi képességed?
Hát, nem sok ilyenről tudok, de pl. képes vagyok úgy mozgatni az orromat, mint egy nyuszi, és köhöm... nos, ez nem tudom mennyire tartozik ide, de mind a két kezemen olyan görbék a középső ujjaim, hogy ha valakinek bemutatnék, körberöhögne :D Ha pedig egymás mellé illesztem őket, akkor szép kis boltív alakul ki belőlük :P

13. Mi a kedvenc mű kajád?
Igyekszem magam távol tartani a gyorséttermektől, a mekit pl. messzire elkerülöm, és öt évente ha egyszer ráfanyalodom, de pl. van nálunk miklóson egy nagyon jó hamburgeres, a Szultán, na onnan bármikor elfogadok egy hambit :) Illetve amit még imádok, az az instant chilis yakisoba. Kevés helyen lehet kapni, úgyhogy szinte vadásznom kell rá, de megéri, mert isteni finom!

14. Mi az a szólás, amit gyakran mondogatsz?
Nincs konkrét szólás, amit napi szinten emlegetnék, de az tény, hogy szeretek szólás-mondásokat szőni a beszédembe, vagy írásomba.

15. Ideje aludni - mi az, amit igazából viselsz?
Biztos nem túl nőies, de én bizony a jó öreg pizsamákra esküszöm. Minél cukibb annál jobb, mert valamiért nagyon szeretem az aranyos pizsamákat. Szerencsére ezzel Viktor is egyet ért, egyszerűen imádja a pizsamáimat :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése