2011. október 18., kedd

Újabb hírek

Ma voltam kontrollon a tüdőgyógyászaton, gondoltam ejtek róla pár mondatot. Nos, összességében azt hiszem most nem zuhantam magamba a diagnózis után, elvégre az utóbbi pár napban bőven volt időm felkészülni az esetleges kellemetlenségekre. Sajnos a légzésfunkcióm még mindig borzasztóan gyatra, egy kisgyerek is leköröz. Az első mérés után telenyomtak hörgőtágítóval, amitől azt várták, hogy jobb lesz az eredményem, de én ezen is kifogtam és ugyanolyan pocsékat produkáltam, mint előtte, és csak annyit értünk el, hogy lassan este 9 óra van és még mindig remegek a sok gyógyszertől. Én igazából nem lepődök meg az eredményeimen, mindig is vacak volt a tüdőm, az utóbbi időben pedig nem mondhatni, hogy erősödött. Futásterhelést most sem tudtunk csinálni, mert benáthásodtam (megint), és ez ilyen esetbe kizáró ok, mert befolyásolhatja az eredményt. Egy hónap múlva megyek újabb vizsgálatra, és remélhetőleg akkor már megcsinálhatjuk a terhelést is, ami sok dologra deríthet még fényt. Szóval ami eddig is vacak volt bennem az továbbra is vacak, se a doki, se a segítője nem tud napirendre térni fölötte, viszont megnyugtató volt azt hallani, hogy ezúttal legalább tiszta a tüdőm hangja, nem hallani zörejt. Valószínűleg a náthához köthető kúrálásom jót tett.
Összegezve az eseményeket; változatlanul nagyon gyengén teljesítek, de legalább nem romlott sokat az állapotom. Fogalmazhatunk úgy is, hogy stabil vagyok leszámítva bizonyos apróságokat.
Azt hiszem nem volt olyan rossz pár nappal ezelőtt kiborulni egy kicsit, mert most egész jó hangulatban fogadtam a híreket, mintha már előre kiadtam volna magamból. Azért persze igyekszem ezeket a kiborulásokat is lenullázni, de azért csodát tőlem se várjon senki, én is emberből vagyok és én is félek, meg aggódom. De az idő előre haladtával mintha kevésbé lennék letörve. Most sem viselt meg olyan nagyon a diagnózisom (amit mondjuk eddig is tudtam), és bízom benne, hogy a későbbiekben sem fog, kapjak akármilyen híreket is. Igyekszem pozitív lenni, erősíteni magam, hogy a legközelebbi kontrollon már azt mondhassa a doki, hogy na végre, javult ez a légzésfunkció! Most erre törekszem. Lehet, hogy a jobb hozzáállásom is elősegítette azt, hogy nem romlott sokat az állapotom, s ha így folytatom, akkor a későbbiekben a lelki állapotommal együtt az egészségem is javulni fog :) Bizakodó vagyok, mint látszik, és eltökéltem, hogy novemberben elkápráztatom az orvosaimat és magamat is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése