2012. március 19., hétfő

Harry Potter-láz





A Harry Potter imádatom újabb reneszánszát éli. Amióta elkezdtem játszani a nemrégiben megjelent Lego Harry Potter 5-6-7 részével, azóta megint be vagyok zsongva, és sorra nézem újra a filmeket, az így készülteket, meg vadászok minden újdonságra ezzel kapcsolatban. Most leginkább attól a rendelésemtől vagyok izgatott, amit a mai nap adtam fel - rendeltem ugyanis külföldről Bogoly Berti féle mindenízű drazsét. De nem olyat, mint amit régebben nálunk is lehetett kapni! Sokkal jobbat annál, amiben nem csak 1-2 kellemetlen íz van (mint a hazaiban a tormás meg a ketchupos, ami egyébként még csak rossznak sem volt mondható, maximum furcsának, ráadásul felkiáltójellel figyelmeztették is az embert), ebben ugyanis található lesz kosz, hányás, fülzsír, takony és záptojás ízű darab is, és semmilyen jelzés nem lesz rajtuk, hogy most akkor azok finomak, vagy sem! Maximum abból tudhatom majd, hogy milyen ízű drazsét eszem, ha megnézem a leírásban, de abban nincs semmi poén :) Viktor vállalta a feladatot, hogy végigkóstolja majd velem ezeket a drazsékat, amiről természetesen beszámoló is fog készülni, habár fogalmam sincs mikor fog ideérni a csomagom. Magyar cégtől is rendeltem ehhez hasonló dolgot, aminek az a neve, hogy Bean Boozled, és hasonló elven működik, mint a fentebb említett "finomság". A finom ízek mellett vannak borzalmasak is, csakhogy itt annyi a különbség, hogy egy színhez kétféle íz társul. Tehát nem biztos, hogy a rózsaszín drazsé minden esetben epres lesz, mert lehet, hogy földigiliszta ízű, és ez csak akkor derül ki, ha az ember megkóstolja. Ezt majd úgy teszteljük, ahogy előttünk sokan mások, pl. youtube-on is láttam jópofa videókat, hogy kiválasztottak egy színből két félét, és mindegyiket más valaki kóstolta meg, aztán csak az arcokból lehetett látni, hogy ki milyet kapott. Hát, én már tűkön ülve várom, hogy megérkezzen és belevághassak ebbe a bolondságba, mert nagyon szeretem az ilyen marhaságokat :)
Aztán ami még nagyon foglalkoztat, az a Pottermore nevezetű oldal. Ez egy olyan hely, ahol a Harry Potter történeteket lehet végigvinni, csupán úgy, hogy te is benne vagy a történetben (nyilván nem főszereplőként, hanem mint átlagos roxforti diákként). Rendesen van házak közötti besorolás, pontgyűjtés, tanulás, kaland és felfedezés, mindez interaktív módon. Eddig sajnos csak egy béta verzió futott, amit kevesen próbálhattak ki mintegy tesztként, de ha minden igaz, akkor áprilistól bárki használhatja majd ezt az oldalt, én pedig biztos, hogy le fogok rá csapni.
Aztán nézegettem még videókat az Orlando-i Harry Potter parkról, és mit ne mondjak, fáj utána a szívem. Felépítették az egész Roxfortot, meg Roxmortsot, körbe lehet mindent járni, lehet venni varázspálcát, és ami a leginkább foglalkoztat - lehet inni igazi vajsört! Nem tudom, hogy más HP rajongók hogy vannak vele, de engem nagyon izgatott, hogy milyen ízű is lehet a vajsör. És itt most nem arra gondolok, amihez a neten is van recept, mert az sima karamellás tej. Itt valódi vajsört lehet kapni, ami egyébként eszelősen jól néz ki és mindenki csak dicsérte, hogy milyen finom, ja, meg a töklé is nagy sikert aratott (azzal is tele volt állandóan a könyv). Van ott még hullámvasút is persze, ahol két párbajozó sárkány röptét követhetjük nyomon, vagy éppen egy hipogriffét, megcsodálhatjuk a Roxfort express-t, illetve kipróbálhatjuk milyen ebben a világban élni. Hát, nagyon szívesen elmennék oda, de van egy olyan sejtésem, hogy ez csak ábránd marad, viszont annál szebb ábránd :) Addig is nézegetem a videókat és még inkább beleszédülök Harry Potter varázslatos világába. Tartok tőle, hogy ezután az fog következni, hogy újra végig kell olvasnom a könyveket is :D

3 megjegyzés:

  1. küldesz olyan videót, amin a fejekkel illusztrálják, hogy ki milyen drazsét evett ? Akarok nevetni! :)

    VálaszTörlés
  2. A youtube csatornámon találsz néhányat :) Nekem a tegnapi napom volt ilyen, hülyére röhögtem magam a többi kísérletező kedvű emberkén, aztán most meg én állok be a sorba :P

    VálaszTörlés
  3. Szia ezeket meglehet még tekinteni?:) ha igen milyen néven?

    VálaszTörlés