2012. április 13., péntek

Az utolsó fekete nap

Úgy döntöttem, hogy megválok fekete hajszínemtől.
Régóta festetem már ilyenre a hajam, nem is tudom pontosan mióta, de szerintem 15-16 éves korom óta biztosan. És habár nagyon szerettem, szeretem most is, sajnos ronda dolgok láttak napvilágot róla. Én világ életemben azt hittem, hogy a hidrogénszőke a legártalmasabb hajszín, holott nem, mert a fekete. Valami olyan vegyi anyag van benne, ami a létező legrosszabbat teszi a hajnak. Na most én nem szeretnék 20 év múlva kopasz lenni, meg amúgy is elég gyenge, vékonyszálú hajam van, így arra a döntésre jutottam, hogy véget vetek fekete hajas korszakomnak. Hiányozni fog, az biztos, hiszen hozzám nőtt, védjegyemmé vált, de nem kell drasztikus változásra gondolni, csupán a legsötétebb barnára váltok. Látásra teljesen ugyanolyan lesz, mint a fekete annyi különbséggel, hogy ebben nem lesznek azok a káros anyagok, és természetesebb színe lesz a hajamnak, nem olyan művi. Egyik ismerősömön láttam is ezt az árnyalatot, és olyan csekély a különbség közöttük, hogy simán feketének néztem, holott sötétbarna. Szóval holnap egészségesebb frizurával fogok járni-kelni a világban. Egyébként nem könnyű dolog megszabadulni a feketétől. Kellett hozzá egy vállalkozó szellemű fodrász, meg egy baromi drága lötty, ami kiszedi a festéket a hajból, és az eredeti színére hozza vissza (nem olyan, mint a festék kiszívása, mert az szőkít és nagyon roncsol, és nem mellesleg fáj is). Nem tudni mennyi idő, míg kijön a hajamból a sok fekete festék, de remélem hamar meglesz, utána pedig jöhet a barnára festés, meg egy kis vágás (csak amennyit muszáj, mert azért a hosszú hajról nem mondok le). Szóval izgalmas délelőttöm lesz holnap. 9-re megyek fodrászhoz, és kb. délig tart a procedúra. Közben szerintem az esküvői firzurámról is beszélek vele, mert nagyon ügyes fodrásznak tartom, és szeretném, ha ő csinálná a hajamat. Majd megbeszélem vele az elképzeléseimet, és remélhetőleg ő is tud adni néhány okos tanácsot ezzel kapcsolatban.
Szóval drukkoljatok nekem, mert azért elég merész dologra vállalkoztam. Félek ezektől a vegyszerektől, hogy tönkreteszik a hajamat, de a fekete festéknél biztos csak gyengédebbek lehetnek :S Holnap írok beszámolót az élményeimről, és természetesen képeket is mutatok majd, habár előre láthatólag nem lesz nagy a változás. De ez a jó, mert mindenképpen sötét hajú szerettem volna maradni, és a legsötétebb barna árnyalat pont ezt adja nekem - a megszokott színvilágot egészséges verzióban :)

3 megjegyzés:

  1. Hm, kíváncsi leszek!
    Azt láttad hogy én meg átvörösödtem? :D még decemberben

    VálaszTörlés
  2. Igen, láttam, és valami eszméletlenül jól áll! Jó döntés volt :) Én meg most jöttem a fodrásztól, mindjárt írom is a posztot meg rakom fel a képeket, nagyon jó lett. Alig lehet észrevenni a különbséget egyébként, de sokkal természetesebb.

    VálaszTörlés
  3. Szia,
    én is most szeretnék feketéről eredetire váltani! Megkérhetnélek, hogy írd le, hogy hol csinálták neked és hogy milyen áron mozog ez a procedúra?

    Köszönöm,
    Zsófi :)

    VálaszTörlés