2012. május 5., szombat

Díjat kaptam!

Íme életem első díja!
Igaz, régebben, mikor a blogomat indítottam ketten is küldtek nekem díjat, de azokra nem reagáltam, lévén akkor még nem tartottam fontos dolognak ezek megköszönését, kirakását az oldalamra, stb. Ma már egy kicsit másképp gondolom, mivel ezt a díjat igenis kiteszem.
Aviana Rahl- tól kaptam egy "Tell me about yourself Award díjat, amit ezúton szeretnék megköszönni neki, illetve hogy rám is gondolt, mikor megjelölt! 



Szabályok:
1. Köszönd meg neki és linkeld be azt, akitől kaptad.
2. Írj magadról 7 különböző dolgot, bármi lehet az.
3. Add tovább ezt a díjat 15 másik bloggernak.

Hát akkor most következzen 7 dolog rólam. Igyekeztem olyasmiket írni, amiket talán még nem tudtok rólam, vagy esetleg senki nem feltételezné, szóval érdekességeket.

1. nagy vágyam, hogy szép legyen a kézírásom - most jelenleg macskakaparás, és mindig küzdök ellene
2. képtelen vagyok megenni nehéz, zsíros ételeket
3. mind a két középső ujjam ferde, így aztán ha be akarnék mutatni valakinek, valószínűleg körbe röhögne
4. a ruhatáram 90%-a fekete ruhákból áll, a maradék 9% pedig lila. Éljen a változatosság :P
5. gimnáziumi éveimben nagyon hosszúra növesztettem a körmömet, amire mindenki azt hitte, hogy mű
6. nem tartom magam babonásnak, mégis mindig "lekopogom" azt, amiről szeretném, hogy megvalósuljon
7. egész jó karikatúrákat tudok készíteni szénceruzával


Hát ennyi lenne. Most pedig következzen az a 15 személy, akiknek én adom eme díjat. Mivel a feliratkozóim közül nem mindegyiknek van blogja, ezért olyanoknak is elküldöm ezt, akik valószínűleg még a létezésemről sem tudnak, de engem lenyűgöz a munkásságuk.

1. Barbi barátnőm, akinek a stílusa, személyisége mindig is lenyűgözött, s aki talán a legrégebb óta ismer engem. Imádom olvasni a gondolatait

2. Brigittém a következő a sorban, aki egy tüneményes barátnőm. Mindig örömmel látogatok el hozzá, hogy elolvassam mi mindenben volt része

3. Zsófi, aki az én egyik legdrágább barátnőm, és akinek a bejegyzéseit mindig élvezet olvasni. A fotóit kifejezetten szeretem :)

4. Luca, aki a csodálatos, egyedi ékszereivel nyűgözött le

5. Nita, akinek a smink alkotásai annyira űdítőek, kreatívak, és az egész személyisége szeretnivaló

6. Rita, akinek a tündérkertjébe mindig szívesen látogatok, mert nem csak nagyszerű sminkeket, de még remek recepteket is mutat a nagyérdeműnek

7. Elhagyni Smaragdországot egy olyan blog, ahol szintén minden megtalálható a sminkeken, recepteken, életmód és szépségtanácsokon át a hétköznapi bejegyzésekig, és nem mellesleg nagyon tetszik az egész stílusa

8. Juta blogja tökéletes az olyan hajmániákusoknak, mint én. Káprázatosan szép, egészséges haja van, és sok érdekességgel megismertetett

9. Timi szépségblogja az egyik legnépszerűbb a mai blogszférában, én is nagyon kedvelem az írásait. Egy igazi modern, vagány csajszi, akinek határozott stílusát minden bejegyzésén át lehet érezni

10. Minorin, aki szintén sminkes blogot vezet, és akin annyira jól mutat minden, mert tipikus Hófehérke- alkat

11. Francica könyves blogját nagyon szeretem, mindig érdekes kritikákat ír a legújabb, vagy épp örök klasszikus könyvekről

12. Mich szintén sminkes blogot vezet, és nagyon jól is csinálja. A szemsminkjei mindig annyira különlegesek

13. Ani blogjára nemrég akadtam rá, és rögtön elnyerte a tetszésemet. Van itt is minden, ami szépségápolás, főleg a sminkes és hajápolási posztjait szeretem, de a személyisége is nagyon szimpatikus

14. Suzy szintén nagyon népszerű a blogos körökben, ami nem csoda, hiszen olyan profi sminkeket vonultat fel, amiket nem győzök csodálni. Rendkívül kreatív és vidám jellem

15.  Habár Sofia úgy látszik lassan befejezi ezen blogját, én mégis elküldöm neki ezt a díjat, mert amit ott, az ő kis varázsvilágában megéltem és tapasztaltam, az felejthetetlen élmény volt.


Hát kedves fent említettek, én rátok gondoltam - köszönöm, hogy ilyen-olyan módon gazdagítotok és alkottok a magamfajta emberkék számára :)

4 megjegyzés:

  1. Jaj hát kötyönöm! :) Pont most készítem elő az új blogom mert a régit bezárom és mint az új lakásban az első dekoráció, felrakom oda ezt a díjat, amit most tőled kaptam :)

    VálaszTörlés
  2. Hát nagyon szívesen, megérdemled! :) Aztán majd kérek linket az új blogodról ám!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen, nagyon kedves tőled :)

    VálaszTörlés