2012. május 5., szombat

Nagyon-nagyon hosszú TAG

Szintén az előző linkről találtam ezt a kitölteni valót, és már előre látom, hogy borzasztó sokáig fog tartani kitölteni, de akkor is tetszik :)

Hány éves leszel 5 év múlva?
28

Szerinted akkor házas leszel?
Biztosan, de szerintem nem fog kelleni hozzá annyi idő :)

Melyik filmet láttad utoljára?
A Bosszúállókat a moziban.

Kit tárcsáztál utoljára?
Édesanyámat

Ki hívott téged utoljára?
Édesanyám

Kitől kaptál utoljára smst?
A banktól, hogy pénzt vettem ki a számlámról

Jobban szeretsz smst írni, vagy telefonálni?
Van, akivel inkáb telefon, főleg rokonokkal, szerettekkel, de alap esetben sms

Van háziállatod?
Jelenleg nincs, de szeretnék egy golden retriever-t

Mit csináltál tegnap éjfélkor?
Hát öhm... aludtam? :O

Hova mentél utoljára?
Az étterembe, ahol az esküvőnk lesz

Mit szeretsz a télben?
Mindent - az illatokat, a hangulatot, a hideget, a karácsonyt, a meghittséget, a romantikát, a friss levegőt, a havat, a meleg pulcsikat, egyszerűen mindent.

Mit szeretsz a nyárban?
A fagyizást és a gyümölcsöket. Ezeket leszámítva kifejezetten utálom.

Mit szeretsz a tavaszban?
A sok virágot és a finom illatukat

Mit szeretsz az őszben?
Azt a földöntúli, melankólikus hangulatot, amit áraszt magából, meg a sok esőt.

Társaságkedvelő ember vagy?
A saját baráti körömben igen, de ha idegen emberek közé csöppenek, akkor általában meghúzom magam és nem kezdeményezek. Ha viszont kedvesek az illetők és beinvitálnak maguk közé, hamar feloldódom.

Melyik a kedvenc éttermed?
Nem sűrűn járunk étterembe, de amit a leggyakrabban keresünk fel, az a Wasabi.

Melyik a kedvenc kávézód?
Nincs ilyen, nem szoktam kávézókba járni.

Mit ettél utoljára?
vajas-sajtos puffasztott rizs szeletet, paradicsomot, paprikát és kaukázusi kefirt

Melyik a kedvenc desszerted?
Nem vagyok válogatós, jöhet minden :)

Melyik a kedvenc levesed?
Ebből sincs kedvencem, minden levest imádok

Szereted a kávét?
 Nem igazán. Néha, mikor kifejezetten megkívánom az ízét, akkor iszom, de amúgy nem igazán szeretem.

Naponta mennyi vizet iszol?
Télen inkább csak tea formájában, de nyáron napi másfél liter ásványvizet és sok-sok limonádét, teát iszom. A napi folyadékmennyiségem kb. 3-4 liter

Mit iszol reggelente?
Teát.

Hason fekve alszol?
Oldalt

Fel tudod tölteni benzinnel a kocsitokat?
Még sosem próbáltam, de nem lehet nagy ördöngősség bedugni egy csövet a tartályba.

Szereted a Snoopy-t?
Sosem lopta be magát a szívembe.

Tudsz pókerezni?
Amilyen egyszerű, persze

Jártál valaha Kanadában?
Nem.

Ismersz valakit, akinek ugyanakkor van a szülinapja, mint neked?
Nem.

Szeretnél gyerekeket?
 Persze, de még mennyire

Beszélsz idegen nyelveket?
Angolul eltársalgok, és a régebbi japán mániámnak köszönhetően néhány japán szót is megértek.

Voltál valaha kórházban?
Sajnos elég sokat, beteges típus vagyok

Tenger vagy medence?
Meg van az élő víz varázsa, az már igaz, de a hínártól még mindig rettegek, ezért talán inkább a biztonságos medence

Gyakran hordasz ékszereket?
Minden nap, nálam ez alap

Melyik a kedvenc tévéműsorod?
Nem élek tévével

Ki a legviccesebb ember, akit ismersz?
Barbi - ha vele vagyok, garantált a könnyesre röhögés :D

Plüssállatokkal alszol?
Mivel eléggé forgolódva alszom, ezért semmilyen plüssállat nem maradna meg mellettem, de Szerjozsa Matrjoska maci és Krebi rák mindig vigyáznak rám az asztalomról

Milyen a mobilod csengőhangja?
Enya - Caribbean Blue már jó ideje

Megvannak még a gyerekkori ruháid?
Anyu biztos őrzi őket valahol

Milyen színű a fal a szobádban?
Ez jelenleg nem a saját szobám, de mivel huzamosabb ideje bene élek, ezért félig-meddig annak tekinthető. Egyébként tejeskávé színű, de ha lesz majd sajátom, akkor valami szép pasztell színt szeretnék.

Alvás közben be van zárva a szobád ajtaja?
Csak becsukva, mert nincs zár a szobaaajtón, de ha meg lesz a saját otthonunk, akkor is csak a bejárati ajtót fogom zárni

Sokat flörtölsz?
Leginkább semennyit, mivel boldog párkapcsolatban élek. Mondjuk előtte sem, mert nem vagyok az ilyesmiben túl jó.

Olvasol napilapokat?
Ilyennel sem mérgezem magam

Nézel valamilyen szappanoperát?
Régen sokat néztem, ma már inkább filmekre vadászom

Ha lenne rá lehetőséged, úsznál delfinekkel?
Van, aki erre nemet mond? Mindenki szeretne delfinekkel úszkálni!

Melyik a kedvenc szendvicsed?
Bármi, amit a párom csinál, ő nagyon profi ebben

Van olyan ember, akire stílusikonként tekintesz?
Morticia Addams nagyon inspirál

Melyik a kedvenc bőrszíned?
A porcelán fehér, mint ami nekem is van

Milyen színű cuccokat szeretsz viselni?
Feketét és lilát, de néha beficcen egy-két piros és fehér is

Mit szeretsz magadban a legjobban?
A személyiségemet

Milyen színű a szemhéjfestéked?
Így estefelé már nincs rajtam, de nappal sötétszürke volt

Milyen színű a szempillaspirálod?
Fekete.

Milyen hosszú a hajad?
Hátközépig érő.

Melyik családtagodat szereted legjobban?
Itt nincs sorrend, mindannyiukat egyformán szeretem. Hogy lehet ilyet kérdezni? :O

Mennyi ideig tollászkodsz a fürdőszobában?
Az attól függ hova megyek. Ha dolgozni, akkor 10 perc, ha kiruccanunk valahova és van idő kicsípni magam, akkor akár 45 percet is

Otthon meztelenül járkálsz?
Nem.

Mi idegesít leginkább a lányokban?
A gonosz, rosszindulatú természetük. Persze én is lány vagyok, de ezt most úgy általánosságban értem. Hihetetlen, hogy milyen undokok tudunk néha lenni még a legközelebbi szeretteinkkel is. Továbbá ki nem állhatom a nyávogást és az idétlen röhögést sem, amit egyes nőneműek képesek művelni, no meg a lételemnek számító pletykálást sem.

A külső számít?
Hogyne, hiszen azt pillantjuk meg először. De vallom, hogy nem szabad csupán a külső alapján ítélkezni mások felett, mert sokszor becsapós lehet. Ettől függetlenül persze következtethetünk belőle az illető személyiségére

Szeretnél piercinget?
Nem áll szándékomban eltorzítani a testemet ilyen förmedvényekkel

Milyen hangerőn nyomatod a szobádban a zenét?
Közepesen, nem szeretem, ha remeg a fal a hangerőtől.

Milyen színűek a függönyeid?
Amik most vannak, azok fehérek

Hol szoktál vásárolni?
Attól függ mit. Élelmiszert és háztartási cuccokat Auchanban, ruhaneműket Tesco-ban, kínaiban, turkálókban, néha butikokban. Mindig máshol

Most mire gondolsz?
Hogy borzasztóan cukros a teám :D

Gyakran beszélgetsz a szüleiddel?
Anyukámmal igen, édesapámmal pedig még csak most van helyreállóban a viszonyunk, így vele még ritkábban.

Szereted a gyerekeket?
Igen.

Milyen alkoholt ittál utoljára?
Almás sört.

Félsz az elkötelezettségtől?
Nem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése