2012. június 18., hétfő

Hőség



Ez valami borzasztó. Egész egyszerűen kibírhatatlan ez a meleg, és mi lesz még később? Köztudott rólam, hogy utálom a nyarat és a meleget, és ez minden évben a kánikula beköszöntekor megerősödik bennem. Ma is jöttem haza a munkából, és konkrétan éreztem, ahogy folyik a hátamon a víz és leázik a sminkem. Még szerencse, hogy már tartós a szemöldököm, mert a régit ilyen időben tuti leizzadtam volna. Azt hiszem innentől kezdve elő kell vennem a jól bevált túlélő csomagomat, amit nyaranta szoktam használni, azaz megy a táskámba a legyező, a literes ásványvíz (szigorúan szénsavmentes), a vizes rongy és a hajcsatt. Ezek nélkül két lépést sem bírnék tenni, olyan szinten nem bírom a hőséget. Nagyon remélem, hogy idén nem fogok annyit ájuldozni, mint tavaly, mert borzasztó kellemetlen érzés, mikor vadidegen emberek kaparnak fel a földről és azt sem tudod hol vagy. Nem tudom miért, de a szervezetem sosem tudta elviselni ezt a fajta időjárást, mindig nagyon szélsőségesen reagált rá. Hát ez van, ezzel kell együtt élnem. Szerencsére csak 3 hónapot kell átvészelnem, azt meg csak kibírom valahogy. Addig is folyamatosan hűtöm be az almás söröket meg a gyümölcsöket, és amikor csak tehetem letusolok (van, mikor napi 3x is). Most megyek és odabetonozom magam a ventillátor elé...

2 megjegyzés:

  1. Ne is mondd. Van,hogy ülök egy helyben,és érzem a bőrömön a nedvességet =( ezt nem lehet kibírni.

    VálaszTörlés