2012. augusztus 6., hétfő

Intézkedés

Ma és holnap itthon vagyok, így tudok intézkedni. Ki is használtam ezt az időt, és leutaztam Szigethalomra, hogy letisztázzak mindent az anyakönyvvezetővel, mert mikor bejelentkeztünk, nem igazán volt tiszta előttem hogy mi hogyan és miként lesz. Most azonban a hölgy részletes forgatókönyvet írt nekem, én minden apróságra rákérdeztem, mert ilyen nagy eseménynél nem szeretem, ha csak úgy sodródok az árral és nem tudom mi lesz a következő lépés. Szóval végre minden világos, nagyon szép lesz a ceremóniánk, nekem már a megbeszéléstől könnyek gyűltek a szemembe, olyan megható volt, ráadásul az anyakönyvvezetőn nagyon látszott, hogy szívügyének tekinti az esketést, és mindent olyan nagy átéléssel magyarázott :) Mondjuk volt árnyoldal is, ugyanis hiába mentem le korán, már akkor olyan nagy hőség volt, hogy szakadt rólam a víz, szédelegtem, és kb. úgy mentem, mintha berúgtam volna :S Nagyon rosszul éreztem magam az utazáskor, mivel a polgármesteri hivataltól sokat kellett sétálni a hévig, aztán a hévtől a fodrászig, ahol be akartam jelentkezni próbafrizurára, de kiderült, hogy pont szabadságon vannak, úgyhogy fölöslegesen tettem meg egy nagy kitérőt. Ezután ismét egy fél órás séta következett az esküvői ruha szalonig, ahol megvettem a bolerómat, majd teljesen kitikkadva, tacsakosra izzadva és az ájulástól környékezve hazakullogtam. Útközben megengedtem magamnak egy málnás jégkását, mert anélkül azt hiszem összeestem volna, hiszen egész délelőtt úton voltam a 40 fokban. Volt nálam víz, de had ne mondjam mire emlékeztetett 10 perc napon töltött idő után :S Így aztán fárasztó, de sikeres napon vagyok túl. Ha sikerül megbeszélnem Viktorral, akkor holnap megrendelem a tortánkat (ha már úgy is itthon vagyok szeretném hasznossá tenni magam), illetve tovább kutatok zenék után. Az ültetőkártyák sablonja már készen van, most már csak körbe kell telefonálni a rokonokat, barátokat, hogy kikre számíthatunk, és aszerint átírni a neveket. Viktor édesapja kinyomtatja őket egy szép papírra, utána pedig én kidíszítem ezüst csillámos ragasztóval és lila gyönggyel - szép lesz nagyon :) Most viszont Viktor tanácsát követve pihi, ennyi volt mára az esküvőszervezés, mert megint kezdek túlpörögni. Hogy egy kicsit kikapcsolódjak megyek és játszom az esküvős játékommal :D

1 megjegyzés:

  1. Régóta olvasom a blogod,sőt visszaolvastam a régi bejegyzéseid. Nagyon szeretem ahogy fogalmazol,és a nézeteiddel is nagyjából egyetértek. Megláttam ezt a dátum bejegyzést tudtam hogy az első kommemtem ide írom. Nekem ezen a napon volt az esküvőm,de 2011-ben,azóta én már elváltam,de a te esküvőd így írás alapján megkönnyeztem. Nagyon sok boldogságot nektek,és kívánom hogy ti legyetek az a bizonyos kiviétel akikben minden lány és fiú reményt és példát ad ahhoz hogy így is lehet élni.

    VálaszTörlés