2012. szeptember 28., péntek

30 day challenge - Negyedik nap



A legjobb dolog, ami a héten történt veled;

Hát, ezen a héten sajnos nem sok jó dolog történt velem, hiszen ez a betegség rendesen levert a lábamról. Viszont ha ezt félreteszem, mindig van valami jó dolog körülöttem, mindig tudok valaminek örülni :) Eddig ezen a héten az volt a legjobb, hogy átmentem édesanyámékhoz, akivel már nagyon rég nem találkoztam. Borzasztóan hiányzott már nekem, jó volt újra megölelni, magamhoz szorítani. Beszélgettem a testvéremmel is és megdögönyözhettem Málnát, akitől bezsebelhettem néhány nyálas-csöpögős puszit :) Ezen kívül nagyszüleimtől megkaptuk a csodás nászajándékunkat, ami egy vadi új, csodaszép edénykészlet, így a régi, öreg darabokat már le is cserélhettem. Tudom, sokak számára az ilyesmik nem nagy dolgok, de én határtalanul boldog voltam, mikor ezeket átéltem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése