2012. október 22., hétfő

30 day challenge - Tizedik nap

Mi a horoszkópod? Mennyire illik rád?

Nos, a pontos horoszkópomat talán nem közlöm most itt, mert rettentően hosszú és részletes, de gondolom a kérdés elsősorban a napjegyünkre irányul. Én Rák vagyok, és teljes mértékig igazak rám eme jegy tulajdonságai. Anyáskodó, babusgató típus vagyok, gyermeki lélek, naiv és hiszékeny, emellett pedig borzasztóan érzékeny és empatikus. Ez a jegy duplán is megtalálható bennem, ugyanis az aszcendensem is Rák, ugyanakkor a Hold-jegyem Vízöntő, s ebből is sok vonást érzek magamban. Ilyen például, hogy szeretek kicsit különc lenni, belevágni új dolgokba, fejest ugrani az ismeretlenbe, vidám természetű vagyok, és hatalmas igényem van a függetlenségre. Ez alatt persze nem azt értem, hogy csapodárkodni akarok, hanem néha jól esik, ha kapok egy kis teret, amikor csak magammal foglalkozhatok. Szerencsére ebben Viktor tökéletes partner, mert neki is legalább akkora szüksége van az egyedüllétre, mint nekem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése