2012. október 23., kedd

30 day challenge - Tizenegyedik nap

Rossz szokásaid

Na abból van egy pár! :D
- ha ideges vagyok, rágom a számat, tépkedem a körmöm melletti bőrt, vagy csak kapargatom az ujjam
- képtelen vagyok valaki mellett bal oldalon menni
- ha valakitől kérek valamit, és az nem csinálja meg azonnal, inkább fogom magam és a tettek mezejére lépek (magyarul türelmetlen vagyok :D)
- nem szeretem, ha a megszokott konyhai eszközeimet szanaszét pakolják, mindennek meg van a maga helye
- gyakran kiroppantom a csípőmet, vagy a fölötte lévő csigolyát, mert becsípődik (habár ez eléggé egészségtelen szokás)
- nem szeretek letérni a megszokott útvonalaimról
- néha még elcsábulok a mű-ételek felé (de erről már nagyon erősen leszokóban vagyok!)
- ha valaki rosszul mond, vagy ír valamit, rögtön ki kell javítanom
Most hirtelen ennyi jut eszembe, de biztos van még vagy fél tucat rossz szokásom :P

2 megjegyzés:

  1. Huu a körmöm melletti bőr tépkedése nekem is rossz szokásom:S Olyan csúnyán néz ki mikor már feleszmélek hogy mit is csináltam:(

    VálaszTörlés
  2. És mennyire tud fájni ráadásul! :S

    VálaszTörlés