2012. november 18., vasárnap

Bedeco reklám Viktor módra :D




Talán néhányan ismeritek a régi Bedeco kakaó reklámot. Nekem anyukám sokszor felidézte, mert az volt a kedvenc itala és anno én is nagyon szerettem. Így hangzik eredetileg;

- Mi az, amit iszol?
- Bedeco.
- Mi?
- Bedeco!

Nem egy magasröptű reklám, azt meg kell hagyni, de édesanyám gyerekesre torzított hangú verziójában tüneményes volt. Na most ezt szegény Viktornak párszor tőlem is el kellett viselnie. Annyiszor idéztem, hogy a végén vettünk mi is magunknak egy csomaggal, hogy végre felnőtt fejjel is megkóstoljuk a régi idők nagy kakaóját. Hát, másra számítottunk, mert a Nesquik-hez képest a Bedeco nagyon vaníliás, Viktornak nem is nagyon ízlett az elején. Mikor belekortyolt először az italába, rögtön rákezdtem;

- Mi az, amit iszol?
- Nagy rakás szar.
(küszködve a röhögéssel)
- Mi?
- NAGY RAKÁS SZAR!!!

Azóta így éneklem a Bedeco reklámot :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése