2012. november 20., kedd

Egy jópofa TAG

Köztudott rólam, hogy szeretek TAg-eket kitölteni. Ez a mostani egy elég különleges lista lesz, még én sem tudom a végeredményét, mert számomra elég rendhagyó kérdéseket tartalmaz. Olyasmiket, amiken talán sosem gondolkodtam volna el, de nem baj, pont ez a nekem való :)

Ha…
…évszak lennék - tél
... hónap lennék - december
... a hét egy napja lennék - hétfő
... a nap egy időpontja lennék - hajnal
... bolygó lennék - Hold
... tengeri állat lennék - tengeri vidra
... berendezési tárgy lennék - étkezőasztal
... bűn lennék - harag
... folyadék lennék - tea
... drágakő lennék - gyémánt
... fa lennék - szomorú fűz
... madár lennék - kék cinege
... virág lennék - mezei virág
... időjárás lennék - havazás
... mesefigura lennék - Eperke
... hangszer lennék - hegedű
... állat lennék - nyuszi
... szín lennék - lila
... érzelem lennék - szerelem
... zöldség lennék - gomba
... hang lennék - csilingelés
... elem lennék - víz
... zene lennék - country
…dal lennék - Christina Perri - A Thousand Years
…film lennék - Harry Potter
... könyv lennék - Fairy Oak
... étel lennék - leves
... fűszer lennék - fahéj
... hely lennék - álomvilág
... íz lennék - édes
... illat lennék - karácsonyi mézes sütemény
…parfüm lennék - Avon - Summer White
... hit lennék - "minden lehetséges"
... testrész lennék - szem
... arckifejezés lennék - mosoly
... tanóra lennék - történelem
... mese lennék - Sailor Moon
... szám lennék - 3
... ruhadarab lennék - jó meleg pulóver
... ékszer lennék - fülbevaló
... kiegészítő lennék - táska
... szeretet megnyilvánulása lennék - ölelés
... rovar lennék - méhecske
... gyümölcs lennék - görögdinnye



2 megjegyzés:

  1. Hűh és néhányat még én sem tudtam rólad :) A fahéjra esküdni mertem volna :D Ezt szerintem én is kitöltöm :)

    VálaszTörlés
  2. Igen, a fahéj nagyon jellemző rám, le se tagadhatnám :P Sok sikert a kitöltéséhez, kíváncsi vagyok a tied milyen lesz :)

    VálaszTörlés