2012. november 6., kedd

Egy kis öröm a rosszkedv után

Jelenleg nem vagyok éppen rózsás hangulatomban az előző bejegyzésem témájából kifolyólag, ami még mindig erős hatással van rám, mégis ennek ellenére vannak dolgok és események, amik a legnagyobb csalódottságaim ellenére is képesek örömet okozni nekem. Ma felhívott a Barbi barátnőm és felajánlotta, hogy valamikor menjünk el ruhaanyagot nézni a hastáncos kosztümömhöz, és sikerült is lefixálnunk a pénteket. Akkor egy kicsit korábban végzek és tudunk nézelődni, már alig várom! Plusz ráadásul megnézhetem az új, csillaghegyi otthonukat, és együtt elkezdhetünk dolgozni a ruhámon. Nagyon jól fog esni most a társaságában lenni és egy kicsit kikapcsolódni, kitisztítani magamat ebből a borzalmas állapotból, amiben most vagyok. Cicázgatok kicsit, meg ha minden igaz lesz ott kutyus is, szóval kiélem dögönyözési vágyaimat, utána pedig kreatívkodunk.
Ezen felül azért is végtelenül hálás vagyok, hogy a valódi, igaz barátaim most is mellettem állnak és támogatnak, mikor ennyire magam alatt vagyok. Tőlük mindig számíthatok őszinte, kedves, vigasztaló szóra, bátorításra, felvidításra, és úgy mindenre, amire szükségem lehet. A ti létetek bizonyítja azt, hogy nem veszítettem semmit, hiszen amíg ti itt vagytok nekem, addig nem szenvedek semmiben hiányt.  Mellettetek nincs is túl sok időm és kedvem bánkódni, hiszen mindig tesztek arról, hogy ne tartson túl sokáig a bánatom.  Nagyon köszönöm a kedvességeteket!

4 megjegyzés:

  1. Jó nézelődést, és tökéletes ruhaanyagokat kívánok péntekre!:)

    VálaszTörlés
  2. Már elöttem is van : " Úristen Barbival vagyok egy szobában!" Féjjjééééé!!! Nyáháháhá :D

    VálaszTörlés
  3. Te jó ég, nem gondoltam én ezt át elég alaposan! :D Pénteken végem :D

    VálaszTörlés