2013. február 24., vasárnap

30 nap Gothoknak - 14. rész

Mi volt a legjobb és legrosszabb DIY katasztrófád?

Hát, anno nem voltam az a kreatív fajta, már ami a ruházkodásomat illeti. Az öltözékem mindig egyszerű, de csinos és elegáns volt, amikhez nem nyúltam hozzá, úgy tetszettek, ahogy voltak. Ha már mindenképpen ki kell emelnem valamit, akkor a legjobb DIY-dolog, amit eddig műveltem az egy indiai hatású lila válltáska felturbózása volt. Mindig is akartam egy olyan szütyőt, ami lila, mert ez a kedvenc színem, de legyen egy kis keleties beütése a hastánc mániám miatt. Meg is találtam, de egy kicsit egyszerűnek éreztem, így fogtam magam és kidíszítettem néhány lila gyönggyel. Ilyen kis lógó micsodákat varrtam rá, amik állandóan zörögtek, ha a csípőmhöz csapódott a táska, de nagyon jól nézett ki és imádtam. A legrosszabb katasztrófám pedig kétség kívül a sminkemben volt látható, mégpedig a szemöldököm formázása és rajzolása során.



Ezen a régi képen jól lehet látni, hogy milyen katasztrofálisan rajzoltam meg akkoriban a szemöldökömet (itt kb. 17 éves vagyok). Nem rossz ez a kép, szeretem is nagyon, csak hát a szemöldököm... :D Nem tudtam akkor még szép ívet rajzolni, csúnyán szedtem is ki azt a pár kósza szálat, amim volt, úgyhogy ez maga volt a teljes kudarc :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése