2013. február 15., péntek

Kész a szólóm!!!

Végre valahára kész vagyok a verseny koreográfiámmal! El sem hiszem, hogy megcsináltam, szinte azt hittem sosem leszek vele kész. Mert hát ugye a terv nagyon szép volt, Casper zongora szóló, arra el lehet tötyögni, aztán Atlas Plugra begyorsítani és rázni, mint a bolond, de hát basszus majdnem 5 perc a szám, muszáj valami változatosságot vinni bele. És hát idáig tartott, mire megcsináltam. Nagyon jó és nagyon nehéz - mármint nekem -, de elégedett vagyok vele. Még azért rendesen be kell gyakorolni, de jó lesz ez :) Most két napig Kozárdon leszek, felkészülési hétvége lesz a táncos csapattal, aztán remélem ott lesz lehetőségem gyakorolgatni még, meg hát itthon is. Szerencsére most már a legnagyobb gondot a kosztümöm megalkotása jelenti. Úgy döntöttem, hogy megvarratok egy nadrágot, és abban fogom végig csinálni az egész fellépést, melltartót meg tudok dekorálni hármat is. A szólómhoz már úgy is majdnem kész van a ruhám, egyedül a duóhoz kell még alkotnom valamit, meg a csoportoshoz. Szóval ez már a finish, juppé!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése