2013. február 3., vasárnap

Ügyik vagyunk :)





Végre egy kis sikerélmény! A mai napon befejeztük Rékával a duónk koreografálását, immár teljesen kész van a táncunk, csak finomítani kell rajta. Büszke vagyok magunkra, mert 3 alkalom alatt összedobtunk egy baromi technikás táncot egy ritmusilag nagyon nehéz zenére. Persze még gyakorolni fogjuk, meg tökéletesíteni a mozdulatainkat, de legalább nem kell többet vesződni a kitalálásával. Nehéz dolog egyébként táncot kitalálni :O Mondjuk törzsi hastánc terén szerencsém van, mert a mozdulat repertoárom nagyon széles, de azért nem mindegy, hogy egy szokatlan zenére milyen mozdulatot találunk ki. Ennek ellenére azt kell mondjam, hogy nagyon jól haladtunk, mindketten szuper ötleteket tettünk bele a koreóba és sikerült - nem oly szerény véleményem szerint - egy ütős előadást összehoznunk. Nagyon remélem, hogy a zsűrinek és a közönségnek is tetszeni fog. Ezen kívül nagyjából meg vagyok az alapítványi bál koreográfiájával is, de ez sokkal nehezebbnek bizonyult, mint a hastánc. Talán azért, mert az már afféle természetes mozgás számomra, de a modernebb színpadi táncoktól igencsak elszoktam, mióta nem járok színjátszóba. Rendesen leizzadtam, mire sikerült a felét összehoznom, de úgy vélem, hogy sikerült a stílusnak megfelelő, látványos, mégis könnyen kivitelezhető koreográfiát alkotnom. Holnap kezdem a tanítását, remélem a kollégáknak is elnyeri majd a tetszését :) Ezen kívül nem ártana a versenyre szánt szólómmal is foglalkozni, de most, hogy a duó koreografálása kiesett talán erre is tudok időt szakítani. Az alapítványi bálra valami egyszerű dolgot szeretnék, mert ennyi tánctól össze fogok zavarodni és nem szeretnék kipurcanni március elejére. Valószínűleg egy jó kis sablon törzsi táncot fogok nyomni jó kis sablon zenére, amit még be tud fogadni az ottani konzervatívabb közönség, arra meg nem kell annyit gyakorolnom meg próbálnom, mert zsigerből jön. Ez az össz. szerencsém :D Szóval esemény dús napok vannak mögöttem és még milyen nehezek állnak előttem, hajjaj! Csütörtökön megyek ugyanis kivizsgálásra a gyakori gyomorfájdalmaim ügyében. Kissé izgulok, hogy miket fognak velem csinálni, de nagyon remélem, hogy semmi drasztikusat, mert arra nekem lelkileg fel kell készülni. Bízom benne, hogy először csak a szokásos laborvizsgálatokat végzik el, feltesznek pár kérdést, esetleg ultrahang, aztán ha valami komolyabb vizsgálat kell, akkor azt jelzik előtte és fel tudok rá készülni. Igazából a gyomor és végbéltükrözéssel is kezdek megbékélni, mert ha ez az egyetlen módja annak, hogy rájöjjenek, mi a bajom, akkor üsse kavics, túl esek rajta. Egyszer lesz kellemetlen, annyit meg ki lehet bírni. Amúgy sem árt, ha picit tornáztatom a tűrőképességemet. Na szóval mozgalmas-izgalmas napjaim lesznek, majd igyekszem gyakrabban beszámolót írni, meg elmaradoztam a goth kihívásommal is, majd remélem tudom pótolni azt is. Sajna a mostani hetem kész káosz volt, sokat túlóráztam, hogy a mínusz óráimat ledolgozzam és kb. egy amőba értelmi szintjére süllyedtem a napok végére. Persze sokat pihenni most sem fogok, de talán egy fokkal tűrhetőbb lesz, mint a mostani hét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése