2013. március 16., szombat

30 nap Gothoknak - 16. rész

Hogyan öltözködsz általában?



Nagyon tetszik ez a kérdés, mert talán erre tudok a legegyszerűbben válaszolni. Nos, a hétköznapi megjelenésem véleményem szerint nem túl drámai. Nem szeretek flancos, puccos ruhákban mászkálni a városban, amikor rohanok dolgozni, vagy ügyeket intézni, de amúgy sem az én stílusom ez a csipkehercegnő-dolog. Sosem hordok például fűzőt hétköznapokra, hosszú szoknyát pedig csak nyáron, amikor meleg van. Munkába azt sem, mert a gyerekek megijednének tőlem :) Igazság szerint az egész stílusomra egy letisztult elegancia jellemző. Nagyon kedvelem a 40-es évek old hollywood/glamour stílusát ás természetesen a fekete csipkét, a szép anyagokat. Viszont amit nem szeretek, az  a hivalkodás és a fölösleges giccs. Nem aggatok magamra öt kiló bársonyt és nem mázolom ki magam pandamacinak, mivel szeretek mindig ízléses és szolid maradni (már amennyire a talpig feketeségemben sikerül). Mivel a hétköznapokra a kényelmesebb ruhák híve vagyok, ezért általában nadrágban járok. Ez lehet akár egy sima fekete szövetnadrág (szigorúan élére vasalva), vagy egy sötét színű farmer. Felülre mindig valami csinos fekete blúzt veszek, ebből rengeteg van, főleg a tavaszi-nyári kollekciómban nagy a választék. Ezek inkább rafinált szabásúak és maximum egy-két apróbb dísz dobja fel őket. Habár molett lány vagyok, nem vagyok annak a híve, hogy csak zsákszerű lebernyegekben járhatok emberek közé, sőt. A ruháim zöme finoman követi az alakomat, de azért annyira nem túl testhez simulóak, hogy ne lehessen őket ízlésesnek mondani. Cipők terén a nagyon "nőciseket" kedvelem, azaz szigorúan magas sarkú, keskenyített orrú topánka, pihenős napokon pedig a bájos babacipőket és szandálokat részesítem előnyben. Ékszert mindig hordok, főleg a fülbevalóim öltöztetnek, mert ha már a ruháim egyszerűek legalább az ékszereim dobják föl kicsit a megjelenésem. Mostanában megint rákaptam a sok gyűrűre, nyakláncot viszont elvétve hordok csak, mert a fülbevalóim általában elég feltűnőek és ha ahhoz még egy merész nyakláncot is felveszek, akkor borulna a megjelenésem harmóniája. Szóval összességében elegánsan, csinosan próbálok öltözködni és kerülöm a tipikus goth kliséket.

2 megjegyzés:

  1. Hirtelen azt hittem te vagy a képen :D Nagyon eltalált a kép, tényleg így öltözöl :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De drága vagy :D Hát szeretnék én így kinézni :P

      Törlés