2013. március 24., vasárnap

Amiktől falra mászom 1. rész - metró újság osztogatók




Úgy döntöttem, hogy elindítom ezt a kis "sorozat-szerűséget" annak érdekében, hogy jól kidühöngjem magam. Általában magamban szoktam tartani a véleményem, de ha már az ember blogot vezet, akkor miért ne használhatná ilyesmire is? Rengeteg apró-cseprő dolog szokott bosszantani, amiket most ki is adok magamból. Warning! A következő leírás nyomokban csúnya beszédet és anyázást tartalmazhat!

Kedves, aranyos Metro újság osztogatók!
Legyetek szívesek és menjetek el a jó büdös francba.
Minden reggel, mikor álmosan a metróból ballagok felfelé a lépcsőn belétek ütközöm. Ki se látok a fejemből, ti pedig buzgón toljátok a képembe az újságotokat. Nem tudom, lehet, hogy nem vagyok eléggé egyértelmű, de ha 3 méteres hatósugárban kikerüllek titeket, akkor az burkoltan arra akar célozni, hogy nem tartok igényt a nyomdaterméketekre. Ennek ellenére ti mindig oldalaztok felém és rázzátok előttem a papírkötegeteket. Úgy gondolom, hogy aki újságot akar venni tőletek, az oda fog menni hozzátok és kér. Aki meg kikerül, az nem. Szerintem ez nem egy bonyolult dolog. Közel 2 éve járok ugyanazon az útvonalon dolgozni, ti még sem jegyeztétek meg az arcomat és nem esett le számotokra, hogy NEM, ismétlem NEM kérek metro újságot. A magam részéről kora hajnalban olyan vak vagyok, mint egy újszülött döglött macska, így ha akarnék se tudnék olvasni, ez alól pedig a drágalátos metro újság sem kivétel. Kérlek legközelebb ne lepődjetek meg, ha egy jól irányzott mozdulattal pofán váglak titeket és lenyomom a torkotokon az istenverte újságotokat. Köszönöm a megértéseket.

2 megjegyzés:

  1. Nekem nincs bajom velük, a metro meg tökéletes egy kis metrózáshoz :D Mondjuk az is igaz, hogy amerre én járok (Örs vezér tere, Blaha), nem szokásuk a képembe nyomni az újságot, csak álldogálnak és nyújtogatják. Egy csomószor még kisebb sor is kialakul, annyian akarnak újságot.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát a Határ úti metro újság osztogató srác ritka pofátlan. Komolyan már lassan nem tudom hogy kerüljem ki, mert üldöz azzal a rohadt újsággal :D Olvasni meg kora hajnalban nincs agyam, csak bambulni kifelé a fejemből.

      Törlés