2013. március 23., szombat

Mert nem jól alakulnak a dolgok...

Annyira szerettem volna, ha a mai napom jól alakul. Valamiért az égiek nem akarják megkönnyíteni a helyzetem, bár nem értem mivel szolgáltam rá mindarra, amiben most is részem van. Már nincs erőm fogalmazni, így inkább mások tollával ékeskedem. Ők jobban kifejezték mindazt, amit a hozzám hasonló állapotban vergődő emberek éreznek.



Ha az ember beteg és magatehetetlen, könnyen magányosnak érzi magát. Nem tud egyedül megfordulni az ágyban, nem tud egyedül kiülni a székre, nem tud telefonálni, nem tud válaszolni az e-mailjeire. Nem elég, hogy át kell élni ezt a nyomorúságot, még az ember méltóságát is kikezdi.

David Servan-Schreiber

Minél betegebb az ember, annál magányosabbnak érzi magát, annál jobban szorong és annál kedvetlenebb. De minél többen veszik körül, minél több szállal kapcsolódik az élethez és mindahhoz, ami életkedvet önt belé, annál hamarabb fordul a kocka.

David Servan-Schreiber

A szenvedés és a félelem irányítja a világot (...). A betegség mindkettőt egyesíti magában.

Gabriel Chevallier

Az egészség nagy kincs, az egyetlen, amely arra érdemes, hogy ne csak időt, verejtéket, fáradtságot, vagyont vesztegessünk rá, de még életünket is kockára tegyük a nyomában, hiszen nélküle az élet csak szánalmas botrány. Nélküle kéj, bölcsesség, tudomány, erény elfakul és elernyed...

Michel de Montaigne

A beteg testben többnyire beteg vagy megbántott lélek lakozik.

Dr. Ébert Jenő


A betegség csak úgy "ránk tör". Mintha egy kiszámíthatatlan merénylő sújtana le ránk véletlenszerűen és felfoghatatlanul.

Barabási Albert-László

Elcsitult a lelkem, már semmit nem akart. Köszönetet mondtam a reggelért, hogy újra felébredhettem, a napért, mert cirógatta a hajam, a lányomért és a páromért, meg azért, hogy itt lehetek, ezen a világon. Akár fájdalmaktól gyötörten is. Már egészséges sem akartam lenni. Nem vártam a szertől - amit napról napra, szorgalmasan szedtem - semmit.

Sarah Garden

2 megjegyzés:

  1. Én itt vagyok,és ha tudok segítek. Ha szeretnél gyere msnre és kibeszéljük! Tudom milyen lehet,az idős embereknél megtanultam, plusz látom,hogy ők is mit éreznek magatehetetlenségükben.

    VálaszTörlés