2013. augusztus 24., szombat

Sikeeer!!!!




A mai napon felhívtak az egyik iskolából, ahová jelentkeztem gyógypedagógiai asszisztens állásra, hogy engem választottak!!! :) Nagyon boldog vagyok, hogy újra van állásom, pláne mert az utóbbi időben kezdtem egy kicsit aggódni, hogy nem lesz. Elvégre már csak egy hét van iskolakezdésig és minden pedagógiai intézmény lassan megtalálja a dolgozóit, de végre én is egyike lehetek ezeknek a dolgozóknak :) Hétfőn már ott kezdek, aztán elintézem a papírjaimat az előző helyemen és remélhetőleg szeptembertől egy jó kis közösség fog várni rám mind gyerekek, mind kollégák terén :)

18 megjegyzés:

  1. Gratulálok!!! Ennek nagyon örülök :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, én is nagyon örülök neki ^^

      Törlés
  2. Szívből gratulálok! Sok sikert kívánok az új munkahelyen!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm, remélem minden jól fog alakulni :)

      Törlés
  3. Gratulálok!:) Lelj sok örömöt az új munkádban!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, remélem is, hogy jó lesz :) Már amennyire egy munka jó lehet :P

      Törlés
  4. Juj, nagyon nagyon nagy gratula! :))

    VálaszTörlés