2013. október 29., kedd

30 napos Harry Potter kihívás - 9. rész

Melyik a legkevésbé kedvelt tantárgyad?

Hűha... nagyon szoros verseny van a jóslástan és a mágiatörténet között, de azt hiszem inkább a jóslástan felé billen a mérleg. Érdekes egyébként, mert ha csak magát a tantárgyat nézem, egyiket sem utálnám. A történelem világ életemben az egyik kedvenc tantárgyam volt, jó is voltam benne, a jóslás meg az életem része. Ezt a két tantárgyat talán azért sem kedvelem, mert a hozzájuk köthető környezet és tanár az, ami taszít. Szegény Binns professzor andalító, álmatag óráin én is biztos bealudnék, na de Trelawney, hát őt biztos leütném. Ilyen téren abszolút Hermione pártját fogtam, mert ki nem állhattam ezt a fontoskodó, tudálékos, önmagát fényező bohócot, nem is lehet komolyan venni az óráit. Szóval csak azért esik a jóslástanra a választásom, mert borzalmas tanár tartja és idióta környezetet kreál mellé. Mi a francnak kell a diákoknak megfulladni a tömjén füsttől és fényes nappal lefüggönyözött szobákban kuksolni, ahol csak a gyertyák fénye ad némi láthatóságot? Elég nagy baj, ha egy jóslástan tanár ezek nélkül nem tud kellemes, misztikus atmoszférát teremteni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése