2013. december 28., szombat

Két lakkocska kipróbálva

Karácsony alatt két új lakkomat próbáltam ki. Az egyik a blog karácsonyos ajándék lakkom volt, az Essence Here's my number.





Ez volt a második homok hatású lakk, amit kipróbáltam, az első a Rimmel Space Dust-ja volt lila színben. Nagyon kíváncsi voltam erre a lakkra, mert egyrészt tökéletesen passzolt a karácsonyi szerelésemhez, másrészt nagyon tetszett a színe, hogy nem teljesen fekete, inkább sötétszürke sok-sok csillámmal. Mikor felkentem már láttam, hogy ez más lesz, mint a Rimmel, mert jóval hígabb és nem olyan szemcsés a lakk, megszáradva sem olyan érdes a tapintása, viszont ugyanolyan tartós és csillogó, mint az összes többi homoklakk :) Nagyon szerettem viselni, bár a lemosása ennek sem egy leányálom :D 





A másik pedig egy fedőlakk próba volt, a NYC Lights-Camera-Glitter-é, amit egy Needme lakkal párosítottam. Utóbbi egy sima százforintos kis lakkocska, de én nagyon szeretem, mivel szupertartós és nagyon szép színe van. Sokáig gondolkodtam, hogy mivel kombinálhatnám ezt az ezüstös-kékes csillogó csodát, és fogalmam sincs miért esett erre a rumos színű lakkra a választásom, de felkenve nekem nagyon tetszett a végeredmény. A NYC lakkból elég egyetlen réteg ahhoz, hogy irgalmatlan mennyiségű csillám kerüljön a körmünkre, de ha csillogásról van szó, akkor nem ismerek határt és két réteget vittem fel, mert miért ne :P A képek meg teljesen maguktól lettek ilyen fény-effektesek, nem is sikerült úgy fotóznom, hogy ne csillanjon be valamelyik körmöm. Azért remélem lehet látni az apró kis kék glittereket is a körmömön, ami nekem valamiért egész jól megfért ezzel a rum-színű lakkal. Most is ez van rajtam, de gyanítom, hogy a lila Midnight Confettit is ki kell majd próbálnom :P Most végülis van időm lakkozni, szóval miért ne? :)

12 megjegyzés:

  1. De szépek :3
    A feketét én is imádom, de a posztig még nem jutottam vele sajnos...:/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, én is imádom mindkettőt/hármat ^^ De mondjuk ami csillog, az nálam eleve csillagos ötös, muhaha :D

      Törlés
  2. Nem tudnék választani. Mind a kettő nagyon jól néz ki. A fekete valahogy egy picit jobban tetszik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :) Nekem mindkettő egyformán tetszik, bár ugye még hátra van két lakk tesztelése, a Rimmeles Aurora, meg a Midnight Confetti a NYC-tól. Azokra is kíváncsi leszek :)

      Törlés
  3. Nagyon szépek, talán a piros most jobban tetszik, de biztos azért mert nekem is meg van ez a fekete sand lakk, amit neked akartam adni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nofene, tetszik a piros? Mi van veled? :D Még a végén oda lyukadunk ki, hogy te megkedveled a pirosat, én meg a kéket :D Juj, ez lett volna az a lakk, amit meséltél? :O Hát, Kitti megelőzött :P

      Törlés
  4. A fekete mennyire illik Hozzád! Remélem, a Moyra majdnem-feketéje is van ennyire szép :-)

    VálaszTörlés
  5. Húúúú, az a fekete nagyon jó, bár én a homokhatásúból a fehéret és a pirosas árnyalatokat szeretem a legjobban :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én most kipróbálós fázisban vagyok, eddig mindegyik nagyon tetszik :)

      Törlés