2013. december 29., vasárnap

Szürkészöld smink a Manhattan palettával

Ezt a sminket viseltem, mikor édesanyámékhoz mentünk karácsonyi ebédre. Gondoltam kipróbálom az új négyes Manhattan szemfestékemet, amit ajándékba kaptam, meg azt a Miss Sporty szájfényt. Nagy várakozással nyúltam bele a kis palettába, de igazság szerint pont a leglényegesebb szín, a sötét zöldeskék elég gyengén muzsikál :( A tört fehér nagyon szép és a szürke is, de a két kékes árnyalat valahogy nem az igazi. Mondjuk nem gond, mert mindkét szín építhető, de azért intenzívebb hatást reméltem tőle. Azért el fogom tudni használni :P A szájfény viszont nagyon kellemes viselet, és élőben közel sem ennyire halvány rózsaszín, kicsit enyhe korallos árnyalata van.










6 megjegyzés:

  1. Nagyon szép smink, tetszenek ezek a színek! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, aranyos vagy :) Sajnos elég halovány a színe, de azért nekem tetszik :)

      Törlés
    2. No, az számomra nem derült ki, hogy halovány, csak tetszik az összhatás :-)

      Törlés
    3. Ennek igazán örülök :) Én egy kicsit intenzívebb zöldeskéket szerettem volna, de oda se neki :)

      Törlés