2013. december 29., vasárnap

Türkiz smink

Felgyülemlett pár sminkes bejegyzés az ünnepek során, remélem nem unjátok nagyon őket :P Olyan jól esett, hogy végre több időt szánhatok a pingálásra, mert mindenhova ünnepelni mentünk, és így volt lehetőségem kísérletezgetni, játszani a színekkel, meg ilyesmik :) Most egy türkizes-kékes sminket hoztam, amit nagyon szeretek viselni, de csak ritkán készítem el, mert iszonyatosan feltűnő. A képek nem is adják vissza rendesen az élénkségét, élőben ez brutálisan kék volt, kaptam is pár mustráló tekintetet :P (ez a mozizós napra készült, és a Camponában jó páran megnéztek emiatt :P) Ééés kivételesen nem vagyok feketében!












20 megjegyzés:

  1. Egyébként szép nagyon ^^ Jól áll (: Meg az a fekete sminked tetszett még pár bejegyzéssel odébb (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen ^^ Gondoltam, hogy a fekete tetszeni fog :P

      Törlés
  2. Nagyon szép ez a smink, és a pulcsi is jól áll! :-)

    VálaszTörlés
  3. Annyira szép! :) Nagyon jól áll neked ez a kékes/türkizes smink! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszik neked :) Én is szeretem ezt a sminket magamon :)

      Törlés
  4. ez is nagyon szép. és jól áll neked. :)

    VálaszTörlés
  5. Csodás ez a smink! :) Nekem a Frozen mese ugrott be róla, annyira jégkirálynős. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Én még nem láttam azt a mesét, de a bemutatója alapján tényleg passzolna hozzá ez a smink :)

      Törlés
  6. Nagyon szép, tényleg csodálatos :) Élőben is megnézném mielőbb^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rendben, akkor egyszer ilyet fogok viselni, mikor talizunk :P

      Törlés
  7. Úgy megcsinálnám egyszer a szempilládat! :) :) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megcsinálnád? Az mit takar? :D Egyébként köszönöm, csak nem tudom mit jelent ez :D

      Törlés
    2. :)
      3d-s szálas szempilla hosszabbítás. Olyan jó kis macskásra a szélét. :) :)

      Törlés
    3. Jaaa, aha, most már értem :D Egyszer láttam kozmetikusnál ilyet, ott elég fájdalmas procedúrának tűnt.

      Törlés
    4. Huha. Akkor ott valami nagyon nem stimmelt mert ennek a felrakasa és a leoldasa is teljesen fájdalom mentes. Semmit nem érzel. ;)

      Törlés
  8. Olyan királynős, hókirálynős:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, engem is olyasmire emlékeztet ^^

      Törlés