2014. február 23., vasárnap

Mert ők is lehetnek cukik :)

A vidrák után felbuzdulva olyan képeket hoztam nektek, ahol nem cicák, kutyák, meg egyéb aranyos, mindenki által ismert és kedvelt állatkák lesznek láthatók, hanem olyanok, akikre ha rágondolunk nem az az első gondolatunk, hogy jaj de aranyos :) Én mégis találtam olyan képeket, ahol látható - minden állat tud cuki lenni :P



Lajhár - a vidrák után a második kedvenceim ^^



Kis patkány minimacival :)



Kis borzok :P



Édes kis drága :) Pedig a bagoly is cuki ^^



Mini vizipaci ^^



Ez itt mind egy polip :D



Alvó denevér



Alpakka, mert tényleg cuki :D



Nekem KELL egy vombat!



Venezuelai pudlimoly - mert pokémonok igenis léteznek!



Csigusz - ne mondjátok, hogy nem aranyos :P


20 megjegyzés:

  1. Patkány <3 Olyan hihetetlenül aranyosak és okosak. A lajhárral lennék mondjuk a legnagyobb barátságban, egyikőnk se kapkodna:D Az alpakka és a vombat meg mindenki olyan édes:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg nagyon kis cukik :) A lajhárokkal meg nem tudok betelni, az állatkertben sikerült is megsimiznem egyet, tüneményes :D

      Törlés
  2. Nem beszélve a pár napos pónicsikókról! :D
    https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/t1/1781997_626997230682374_612762005_n.jpg
    Ott született, ahol régen lovagoltam. :D

    VálaszTörlés
  3. Alpakaaaaaaa *-*
    Imádom őket, és azt a kis buta nézésüket, annyira cukik...:D
    De az összes többi is...:D
    Személyes kedvencem a denevérecske még...:D
    Meg a patkány...:D
    Meg az összes kis édes...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Látod, gondoltam rád :P Egyébként mikor lementettem ezt a képet az alpakkáról nem is tudtam, hogy az, csak azt láttam, hogy olyan, mint egy plüss :D
      És igazából mindegyik állat nagyon kis aranyos :)

      Törlés
  4. Csak csigát ne O.O de a többi mind cuki, vombatot én is akarok. Az alpakkára azt hittem, egy plüssállat :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én imádom a csigákat, szerintem irtó aranyosak ^^ Tesómnak voltak is, ilyen hatalmas brazil csigái, meg kellett őket zabálni, ahogy ropogtatták a salátaleveleket :D
      Az alpakkára először én is azt hittem, hogy plüss, pedig igazi :D

      Törlés
    2. Van némi fóbiám, ezért én nem tudom értékelni őket. Minél nagyobbak, annál kevésbé :/ Rémlik, hogy egyszer kiskoromban etettünk két csigát a nagynénémmel, ők is aranyosan ropogtatták a fűszálakat, szóval valamikor később alakulhatott ki.

      Törlés
    3. Akkor már értelek. Kár, mert nagyon helyes kis jószágok (már annak, aki nem irtózik tőlük), én nagyon bírom őket :)

      Törlés
  5. Pudlimoly?!
    Soha nem láttam még ilyet, de nagyon aranyos. :)
    Utánaolvasok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is csak nemrég fedeztem fel, szerintem bűbájos kis jószág :) Egyébként pudlimoly volt a Gyűrűk Urában is, amikor Gandalfot elviszik a sasok, ott lehet látni azt a szőrös kis molylepkét - na az is ilyen :)

      Törlés
  6. Ajjj de cukik *-* akarok egy kis lajhárt *-* (is:D)

    VálaszTörlés
  7. Válaszok
    1. Olyan kis aranyos, gyömöszölni való, nem csodálom, hogy te is szeretnél egyet ^^

      Törlés
  8. Annyira reméltem, hogy benne lesz egy vombat is!!!

    VálaszTörlés
  9. alpakka a kedvencem, írtó cuki ^^ meg az a polip.. hát Istenem, nem édes?? nagyon jó kis összeállítás, de szerintem az a bagoly olyan, mint ha plüss lenne :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Éljenek az alpakkák :P A polip is tünemény, ilyen kicsi állatot még nem is nagyon láttam :) a bagoly tényleg plüss-szerű, de mégis igazi, több helyen is láttam más szögből lefotózva, meg úgy, hogy mozgott egy kicsit :)

      Törlés