2014. május 26., hétfő

Ez a véleményem a mai napról





És tudjátok mi a legrosszabb? Hogy eddig sosem volt bajom a hétfővel, sosem szivatott meg, sosem utáltam. De ez a mai nap betett. Én nem tudom, hogy front van-e, vagy elhúzott mellettünk egy meteor, vagy olvadnak a jégsapkák, de valami miatt egyszerűen ez a nap a létező legpocsékabbul alakult. 
Ennek örömére, meg hogy legyen egy kis vidámságom, jöjjön egy kis muzsika, ami új kedvenc lett és ezen még én is meglepődtem, mármint műfajilag.



Egyébként ez a fazon bármilyen meglepő is, de a Démoni Doboz című horrorfilmben játszott egy rabbit, ugyanis akkor még nagyon... khm... klasszikus zsidó kinézete volt :D


Most azért jobban néz ki, de a zenéje akkor és most is szuper :) 
Ezt a számot hallgatva azért túl lehet élni ezt a hülye napot.


4 megjegyzés:

  1. Hallgasd tőle a 'Late night in Zion'-t vagy a 'Jerusalem'-et, azok is jóóóóók! Amúgy jobbulást, ahogy mindig, az emailedre pedig nem tudom, mikor tudok válaszolni, mert most agyilag zokni vagyok, de holnap igyekszem, mert szerdára nem kell tanulnom. :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most hallgatom végig tőle a zenéit, nagyon megszerettem :) Válaszolni meg majd akkor válaszolsz, amikor lesz rá erőd és időd, teljesen megértelek, ma én is totál ki vagyok ütve. Ez nem volt az én napom :S

      Törlés
  2. Ez a nap tuti átkozott amúgy itt is...
    Az első két órámról lekéstem, mert nem csörgött az ébresztő a telefonomon, amit háromszor ellenőriztem vasárnap...és a legnagyobb poén az, hogy az ébresztő előtt fél órával felkeltem és megállapítottam hogy fél órát pihenhetek...XD
    A zene viszont jó..:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na szép, látom te se lettél kímélve, szegény :) Ez a nap valahogy tényleg nem akart jól sikerülni, olyan fáradtnak érzem magam, meg pocséknak, szóval ma korán lesz alvás és reménykedjünk abban, hogy a holnap már jobb lesz.

      Törlés