2014. május 25., vasárnap

Viktor újabb bölcsességei :P

Habár nem vagyok épp a legfényesebb hangulatomban, Viktor mindig gondoskodik arról, hogy egy percig se szomorkodjak és megörvendeztet a szokásos szösszeneteivel :P Remélem vártátok már, hogy ismét legyen ilyen bejegyzés, én ugyanis szorgalmasan gyűjtögetem az agyzsibbasztásait, had szenvedjetek ti is :P


Vacsihoz készülődve kenyeret veszek elő.
Én: " - Itt a kenyér. Hányat kérsz?"
Viktor: " - Hányat? Akkor nem kérek."

Én: " - Melyik az a metal énekes, akinek csimbókos haja és hosszú szakálla van?"
(Viktor pontosan ilyen fejjel nézett rám, miközben válaszolt :D)



Viktor: " - Pici, minden második metal énekes így néz ki..."


Én: " - Egészen addig szerettem a koalákat, amíg nem láttam, hogyan párosodnak. A fiú olyan durva!"
Viktor: " - Na és az imádkozó sáskák? Ott a nőstény leharapja a hím fejét! Szóval?"


Én: " - Olyan jól nézel ki!
Viktor " - Az ablakon, ott jól nézek ki..."

Éppen az új Picture Polish Gravity fedőlakkomat próbálgattam és magyaráztam Viktornak, miként is működik ez az egész. Ő ezt szűrte le belőle:
Viktor " - Lakkra kell rálakkni"
Ez persze az lett volna, hogy lakkra kell rárakni, de Viktor direkt rosszul mondta, hogy engem bosszantson :P Aztán mikor kijavítottam a szövegét rám szólt, hogy ha már idézek tőle, akkor pontosan fogalmazzak, mert klasszikusokat vagy jól, vagy sehogy :P Egyébként a fenti szöveg nyelvtörőnek is jó! :D

Éppen ebédeltünk, amikor jóízűen be akartam kapni egy falat ételt, de az konkrétan lefejelt, ugyanis sikerült kiütnöm a kanálból és végig pattogott az arcomon. Erre Viktor:
Viktor: " - Ilyen az, amikor a fika eszi meg az óvodást."



Én: " - Majd adsz nekem valami romantikusat?"
Viktor: " - Hoztam neked múltkor islert."
Én: " - Na jó, de olyan igazán romantikusat!"
Viktor: " - Jó, akkor majd legközelebb körberágom neked szív alakúra."

Édesanyámmal éppen vitáztunk valamin elég hevesen, majd a másodperc törtrésze alatt áttértünk egy másik témára és úgy beszélgettünk egymással, mintha az előbbi apró vita meg sem történt volna. Erre Viktor:
Viktor: " - Olyanok vagytok, mint a templomban. Mintha mise történt volna."


A bölcsesség fogaim úgy döntöttek, hogy egyszerre indulnak növekedésnek, emiatt fél percenként turkálok a számban és azt tapogatom, vajon elférnek-e majd. Néha megállapítom azt is sokadjára, hogy jön egy újabb bölcsesség fogam, de igazából csak megerősítem az előző kijelentéseimet. Erre férjecském:
Viktor: " - Megint találsz egy újabb bölcsesség fogat, ez már lassan a huszadik. Olyan lesz a fogsorod, mint a cápáknak."


Én: " - Miért van az, hogy a négerek születésük után egyből tudnak táncolni és énekelni?"
Viktor: " - Mert ők nem kényelmesedtek el. Amikor az európaiak már házakban laktak, ők még a sztyeppéken rohangáltak
(na látjátok ez van akkor, ha az ember nagyon okosat akar mondani és közben butaságot beszél :D Négerek a sztyeppéken? XD Meg egyáltalán ennek mi köze a négerek tehetségéhez a zenében és táncban? Ezután szánakozva megsimogattam a buksiját, mire ő duzzogva, karba font kézzel mormogott magában :P)


Remélem tetszett nektek ez a mostani humor-csokor is :)



12 megjegyzés:

  1. Tetszett, jó volt így estére. Lehet hogy nekem is össze kéne gyűjteni hasonlókat...kár hogy a drága nem akar semmilyen módon sem szerepelni a blogon. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek örülök, legalább estére lazuljunk egy kicsit :) Én anno nem kértem erre engedélyt, egyszerűen kipakoltam, mert gondoltam ne csak nekem fájjon :P Azóta már férjuram is élvezi a rivaldafényt :P

      Törlés
  2. " - Melyik az a metal énekes, akinek csimbókos haja és hosszú szakálla van?"
    hát igen:D:D
    és az isler igazán eredeti.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig nagyon akartam konkretizálni :D Amúgy a six feet under "énekesére" gondoltam, de úgy látszik nem volt elég pontos a leírásom :D
      Az islert inkább nem szeretném, megtapasztalni, jó lesz az nekem kereken is :P

      Törlés
  3. Wáháháháhá! Ez nekem most nagyon kellett! Köszönöm nektek! :D :D :D :D :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszettek és igazán nincs mit :D

      Törlés
  4. Jó, akkor majd legközelebb körberágom neked szív alakúra.

    :-D LOL Imádom Viktor humorát!!! Amúgy nyelvtörőnek ez is jó:

    Kérsz kézkrémet? (Vonaton kérdeztem mindig az útitársakat, ha együtt utaztunk valahova télen. :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csöndben és halkan jegyzem meg, hogy én is imádom, de meg ne tudja, mert akkor még többet fog fárasztani :P
      Heh, ez a kézkrémes szöveg is jó :P Nekem még van egy saját találmányom: sok strucc sztreccsnaciban :P Na ezt mondja ki valaki háromszor gyorsan :D

      Törlés
  5. Viktor! Viktor! Viktor!:)
    Hihetetlen embert fogtál ki magad mellé:D
    "Jó, akkor majd legközelebb körberágom neked szív alakúra." - ezen majd leestem a székről:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, egyedi és megismételhetetlen csodája ő a természetnek :D Imádom ^^

      Törlés
  6. A szív alakúra rágom volt a kedvenc. :D

    VálaszTörlés