2014. augusztus 29., péntek

100 happy days: 81-90




Kimondhatatlanul imádom a főtt kukoricát *.*



Meg persze a házi hamburgert is :P 



Nagyon finom szilvákat sikerült eddig kifognom, szerencsére ajándék fehérjeforrás nélkül :P



Közös játék Viktorral ^^



Egy kis gyümölcslé, nagyon megszerettem :)



Kipróbálásra került az új YC rendelésemből az első illat, fantasztikusan finom volt ^^ Most éppen a Pink Sands ég nálunk, amiről nem hittem volna, hogy imádni fogom, de így lett, messze az eddigi legkellemesebb illat, amit volt szerencsém kipóbálni.



Kicsit hamarabb haza lettünk küldve ezen a héten melóból, aminek nagyon örültem, mert így talán könnyebben rázódunk vissza a 8 órányi munkába.



Cukormentes finomságok: almalé, erdei gyümölcsös müzlikeverék és egy kis gyümölcsös kása. Mindegyiket kipróbáltam és jelentem, fantasztikusan ízletesek!



Túrázni mentünk a kollégákkal, gondoltam összedobok pár finomságot magamnak, mert a szalonnasütés most nem fért bele az életembe. Viszont helyette megsütöttem az első pupusas-omat, ami félelmetesen gyorsan elfogyott, illetve csináltam vörösáfonyás amerikai palacsintát. Mindkét étel rozslisztből készült, a palacsinta pedig cukormentes, csak egy kis mézet használtam hozzá. Mindkettő komoly függőséget okozott nálunk :P



Éééés túráztunk ma egy kicsikét :) Nagyon jó volt ismét erdőben sétálni, még az sem zavart, hogy összezabáltak a szúnyogok. Rengeteget nevettünk, beszélgettünk, alakuló értekeztünk, szóval jó volt ^^



Az utolsó kép bónusz, ugyanis nem boldogságot okozott számomra, hanem kínt, és mindenkit óva intek a megvásárlásától! :D Almás-fahéjas popcorn! Pont olyan pocsék az íze, mint amilyen szörnyen hangzik a neve. Megkóstoltam és liftezett tőle a gyomrom. Viszont Viktor nagyon rákapott, két pofára tömte magába, úgyhogy sajnos miatta kénytelen vagyok elviselni ennek a borzadványnak a szagát a lakásban :S :D 

16 megjegyzés:

  1. imádom a főtt kukoricát én is, na és szilva nyami, idén nem főztem lekvárt eddig, de még nem késő :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem vagyok nagy lekvárfőzős, inkább natúron fogyasztom a gyümit, vagy pedig párlatként :P

      Törlés
  2. a kaják fantasztikusan néznek ki!! *-*
    és az a gyümölcsös kása is! : o honnan van?

    ezt a popcornt de kipróbálnám! csokisat már vettünk ugyanilyen márkájú, na aaaaz nyami! : D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi ^^ Ezt a gyümölcsös kását DM-ben lehet kapni kb 700 forintért, de elég sokáig kitart, ha kis adagokat eszünk csak belőle. Én egészséges nasi gyanánt vásároltam. Van belőle vaníliás is, azt is ki fogom próbálni.
      Csokis popcorn? :D Te jó ég, csak Viktor meg ne tudja, akkor majd azt kell szagolnom XD

      Törlés
    2. köszi! : )) így jobban megnézve tényleg DM csomagolás, de egyszerűen nem ugrott be : D
      szerintem én is fogok vele tenni egy próbát, de csak ezzel...a vaníliát nem szeretem : )

      bizony! amúgy tényleg finom : ) most nem is tudom hirtelen, hogy csokis-karamellás vagy csak csokis : D majd egyszer lepd meg vele : D

      Törlés
    3. Szívesen :) A gyümölcsössel biztos nem jársz rosszul, nagyon-nagyon finom, de ha esetleg túl natúrnak érzed tehetsz bele édesítőszert. Én néha adok hozzá xilitet, de a müzlihez semmi sem kell, önmagában elég édes a sok gyümölcs miatt. Azért a vaníliásat is kipróbálom (már meg is vettem), mert az ilyen diós-mandulás-vaníliás finomság, hűvös estéken kellemes lesz eszegetni :) Azt a bizarr popcornt pedig egyelőre nem láttuk nálunk, de sajna már birizgálja az ember fantáziáját, úgyhogy nem fogom megúszni a dolgot :P

      Törlés
  3. Heroes of Might and Magic és kukorica,mmm :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi is imádjuk a Heroes-t, nekem az 5 a kedvencem, de a 6-tal is elszórakozunk. Hamarosan jön a 7, na arra nagyon kíváncsi leszek :)

      Törlés
  4. Jajjj ha szilvát látok már kikészülök. :D 15 üveg szilvalekvárt tettem el idén, meg még befőttet és a mélyhűtőbe is. Mire végeztem anyu behozott egy nagy tállal még és megkérdezte. Holnap nincs kedved szilvás gombócot csinálni? :D Azt hittem a fejébe húzom a tálat. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj te szegény :D Elismerésem a kitartásod előtt, engem nem lehetne rábírni befőzésre :P

      Törlés
  5. Ha legközelebb DM-ben járok tuti lecsapok a gyümölcsöskására, egész eddig nem keltette fel a figyelmemet. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem mindenképp érdemes próbát tenned vele, nekem nagyon ízlett :) Önmagában is jó, de egy pici édesítővel még istenibb ^^

      Törlés
  6. Már az alma-fahéj gondolatától is kirázott a hideg! :D
    Mi is átálltunk ugye a cukormentes és lisztmentes életre és meg fogom keresni ezeket a müzliket! Köszönöm az ötletet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az alma-fahéj együtt isteni szerintem, csak nem popcorn-on XD Mert ott szörnyű, de Viktor valamiért imádja. A müzlit és a kását is csak ajánlani tudom, mindenféle ízesítés nélkül is fenségesek, ha nagyon édességre vágynék, ilyesmit fogyasztok, mert a gyümölcsök miatt kicsit édesek ezek a termékek, de nincs bennük hozzáadott cukor, csak ami a gyümölcsben természetesen megtalálható.

      Törlés