2014. augusztus 28., csütörtök

Brutál sminkek

Ezúttal néhány döbbenetesen szuper, mégis kissé szokatlan sminket hoztam. Nagyon szeretem a groteszk, morbid alkotásokat, teljesen levesznek a lábamról - bárcsak én is ilyen ügyes lehetnék :) Ezek nem szokványos alkotások, csupa kreatív kalózkodás, engem egytől egyig lenyűgöztek. Némelyik horrorisztikus, némelyik nagyon ötletes, de minden esetben fantasztikusak. Ahogy nézegetem őket újabb inspirációt gyűjtök magamban valami agyament, véres-gusztustalan dolog kivitelezésére :P



























Nektek van olyan, ami tetszik? Nekem a Fűrészes és az Evil-es a kedvencem :)


20 megjegyzés:

  1. Az első és a maszkos szabályosan félelmetes :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, ezeknek a szépsége nem az a klasszikus értelemben vett szépség, itt inkább a meghökkentésen van a hangsúly :P

      Törlés
  2. Amikor leveszi az álarcot az nagyon beteg. Jönnének vel szembe Így az utcán elszaladnék :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, az a maszkos különösen kreatív, nekem is nagyon tetszik ^^

      Törlés
  3. *-* mennyire fantasztikusan király mind!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is szuperek, örülök, hogy te is jónak találod őket :)

      Törlés
  4. Nagyon jól néztem ki, de hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem ment fel a pulzusom a képek láttán. :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, de azt hiszem a készítőiknek pont ez volt a célja :P

      Törlés
  5. Hú, nem tudok választani. A kisbabás az nagyon beteg.
    A Fűrész és a felette levő lett a kedvenc. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A babás is különösen tetszik :) A Fűrész szintén nagy kedvenc nálam is, tetszik az ötlet.

      Törlés
  6. Fantasztikusak! *-* Főleg így Halloween közeledtével szeretek ilyesmiket nézni meg minden évben csinálok hasonlót. Idén akár kicsit komolyabbal is megbirkózhatnék, kedvet kaptam a képek láttán.. :D
    Kár hogy nálunk nem ünneplik a Halloween-t, szerintem nagyon klassz lenne :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg eléggé Halloween hangulatúak, habár a célom nem az ilyesmire való hangolódás volt, de végülis igazad van :) Én ugyan nem igazán ünneplem ezt az ünnepet, maximum ha sikerül a baráti társaságunkkal összehozni a dolgot, de azért szívesen kísérletezek hasonló dolgokkal.

      Törlés
  7. A hatodik és (természetesen) a tizedik nagyon tetszik, a többi az én ízlésemnek már túl sok, de el kell ismerni hogy fantasztikus munka mindegyik.

    VálaszTörlés
  8. még jó, hogy nem alvás előtt néztem meg... :D

    VálaszTörlés
  9. Wow!
    Mind tetszik a maga nemében. Kicsit furcsállottam is ezt, mert ez nem megszokott tőlem, de tényleg nagyon jók! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszenek - igen, ezek kicsit extrémebb dolgok, de ha már csak a mögöttük megbúvó művészi érzéket nézzük már az elismerésre méltó.

      Törlés