2014. augusztus 23., szombat

Essence Smokey Eyes paletta teszt és smink

Nagyon vágytam már kipróbálni az Elenitől kapott palettámat, ugyanis a színvilága tökéletesen passzol hozzám. Ahogy a többi blogon olvastam, egy jó közepes minőségű palettának sorolták be ezt a darabot, de akadt olyan is, aki nagyon gyengének tartotta. Kíváncsi voltam, hogy nálam miként szuperál.



A paletta külseje, szerintem nagyon helyes :)



És a belseje


6 szürkés jellgű árnyalat található benne, ez alól egyedül az utolsó szín a kivétel, mely egy kellemes bőrszín. Mindegyik szemhéjpúder csillámos, amit én nagyon szeretek, csillogó dolgokkal le lehet venni a lábamról :P A felső sorban egy világos és egy középszürke árnyalat található, a legszélén pedig egy sötétszürke. Az alsó sorban egy világosabb lilás-taupe-os árnyalat és egy sötétebb szürkés-lila van, a legszélén pedig a már említett bőrszín. A csomagolása nagyon tetszetős, habár a papír tok utazáshoz alkalmatlanná teszi ezt a palettát. Mondjuk én nem is szoktam ilyesmit magammal vinni, úgyhogy semmi problémám nincs ezzel. Mágnesesen záródik, ami szerintem nagyon jó, a belsejében pedig van egy kis tükör is. Találunk még benne egy ecsetet, de én ezeket sosem használom, mert valljuk be, eléggé gagyik. 
A szemhéjpúderek pigmentáltsága sajnos tényleg nem a legjobb, a bal alsó lila és a bőrszín közepesen pigmentált, a többi pedig kevéssé, de! És itt jön a de! :) Szemhéjalappal nagyon jól ki lehet hozni a színüket, én az ArtDeco alapomat szoktam használni hozzá és úgy nagyon szép, közepes pigmentáltságot lehet elérni mindegyik színnel, és teljesen jól építhetőek is. Erős füstös sminket ugyan még nem készítettem vele, de egy natúrabb, hétköznap is hordható darabot igen, ahol egész jól szerepelt. Viszont óvatosan kell bánni a színekkel, mert kissé porzanak. Összességében én egy jó közepes minőségű palettának tartom ezt a darabot, szemhéjalappal teljesen jól használható, én biztos sokszor fogok utána nyúlni :) Köszönöm szépen, Eleni, hogy megleptél vele ^^
És akkor jöjjön egy smink is, melyet ezzel a palettával készítettem.










Nektek hogy tetszik ez a paletta? 

10 megjegyzés:

  1. Nagyon szép *-* örülök, hogy bevált ^_^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, örülök, hogy tetszik ^^ Egészen megszerettem, a színek nagyon tetszenek benne, és alappal teljesen jól használható, úgyhogy sokat fogom használni :)

      Törlés
  2. Gyönyörű a smink és a paletta is tetszik, csak sajnos nekem nem állnak jól ezek a színek :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Én azt hiszem ki fogom tudni használni ezt a palettát, örülök neki, hogy megkaptam :)

      Törlés
  3. Csodás lett a smink. :)
    Ha valakinek nincsenek ilyen színei még, vagy mondjuk egy tinilánynak szerintem tökéletes paletta. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Igen, kezdésnek is jó ez a paletta, vagy akinek nincsenek ehhez hasonló árnyalatai. Nekem ugyan vannak hasonlók, de ezt is sűrűn fogom használni, hiszen nálam a szürke és a lila fogyószín :P

      Törlés
  4. Nagyon szép lett a smink :) Essence palettám és szimpla szemhéjpúderem sincs, valahogy annyira nem szoktak megfogni, de a Black-out árnyalat most nagyon megtetszett :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm ^^
      Essence-től ez az első palettám, de pigmentjeim vannak tőlük, azok nagyon jók. Ez a paletta is kellemes, élőben azért intenzívebbek a színei.

      Törlés
  5. Nagyon jól áll ez a smink, de nekem a paletta nem jön be, lehetne intenzívebb, és valahogy nem az én színeim.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Igen, tényleg haloványnak tűnhetnek a púderek, de ez főleg a vaku hibája, élőben egész jó, közepes erősségű sminket lehet vele alkotni. A színvilága meg talán nem a te ízlésed, de nekem azért tetszik :)

      Törlés