2014. augusztus 26., kedd

Lilában tobzódós manikűr

A színválasztásomon már meg sem lepődtök, igaz? :P Na jó, de azért hozzá kell tennem hogy az utóbbi időben nem sűrűn viseltem lilát, szóval most már kellett a kis lelkemnek a kedvenc színemből. Ebben a manikűrben a Catrice Crushed Crystals Plumdog Millionare lakkját, a H and M Purple Potion minilakkját (valamiért a billentyűzetem nem engedi azt a betűt a H és a M közé betenni, hülye jeleket írkál ki helyette :S), és a Catrice Kitch me if you can fedőjét használtam. Nagyon szerettem viselni és elég tartós is volt, 5 nap után azért mostam le, mert mást szerettem volna viselni.








Remélem tetszik nektek, én nagyon szerettem viselni :)

23 megjegyzés:

  1. Szép, főleg a gyűrűsujjadon lévő szín tetszik

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól néz ki a lila manid, de én egyébként is nagy rajongója vagyok a csodaszép, hosszú körmeidnek! ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszik :) hát hosszúnak nem mondanám a körmeimet, olyan pont jók :)

      Törlés
  3. Nagyon széép! gyönyörű ahogy csillog :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, én is nagyon szerettem a csillogását :)

      Törlés
  4. Nem vagyok lilás, de rajtad nagyon tetszenek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Én annál nagyobb lilás vagyok :P

      Törlés
  5. A sötétebbik nagyon tetszik, és van nálam egy továbbadós-kérdésekre felelgetős motyód. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, örülök, hogy tetszik :) A tag-et pedig már alig várom, hogy kitöltsem, köszi az átadását :)

      Törlés
  6. I love purple! ♥ ^^

    VálaszTörlés