2014. december 21., vasárnap

December színei - Zöld

Ismét jövök a december színei lakkos kihívással, melyben zöld színnel kellett manikűrt alkotnunk. Egészen le vagyok döbbenve magamon, ugyanis amennyire nem szerettem a zöldet a körmeimen, most úgy rajongok értük. No persze nem mindegyik árnyalatért, inkább ebben is a sötétek felé húzok, de azok közül van jó néhány szép árnyalatom, amiket előszeretettel viselek. Most az alapot az új Avonos lakkom, az Envy adta. Ez a lakk leírhatatlanul gyönyörű! Igaz, nincsenek benne holo szilánkok, sem ezer színben sziporkázó csillámok, meg semmi extra, de mégis annyira elegáns és kifinomult, hogy egy hete ékeskedik a körmeimen, mert nincs szívem lemosni. Először had mutassam be ezt a lakkot önmagában, habár csak vakus képekkel szolgálhatok, mert természetes fényben makacsul kéknek láttatja magát (ez már a második zöld lakkom, ami természetes fényben fotózva kék, más is tapasztalt ilyet?).



Ez egy picit homályos kép, de itt jön ki legjobban a színe. Tökéletes méregzöld, annyira imádom! 





A felkenése óta (hétfő) küzdöttem azzal, hogy lefényképezzem, napról napra próbálkoztam vele, és csak mostanra sikerült vállalható fotókat lőnöm róla. Azóta kicsit megkopott a körömvégeknél és le is nőtt, de egy hét után szerintem ez szuper teljesítmény. Persze fedőlakk van rajta (zöld Astor, nagyon tudom ajánlani mindenkinek!), de ha rossz lenne a körömlakk maga, akkor azon semmilyen fedő sem segítene, szóval ez egy jó kis lakk. 

És akkor nézzük mit is alkottam vele a kihívásra. Nekem egyből az arany és a piros színek társítása ugrott be, így egy kis waterfall technikával kapott mellé China Glaze Goldie but Goodie-t, meg egy kis Golden Rose Jolly Jewels 121-est. 







Úgy érzem, hogy ez egy kifejezetten ünnepi színvilágú manikűr lett, nekem személy szerint nagyon tetszik :P Bár az is tény, hogy csak karácsony környékén tudnék ilyet hordani máskorra már kicsit sok lenne, de most belefér. 

Remélem nektek is tetszeni fog :)
Nézzétek meg a többiek alkotásait is!


14 megjegyzés:

  1. Én karácsonyra kértem ugyanezt a lakkot, de úgy látszik, hogy jól döntöttem! :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem mindenképpen, mert ez a lakk egyszerűen csodás! Számomra a tökéletes méregzöld :)

      Törlés
  2. Tetszik nagyon, szuper lett, karácsonyi hangulatom van, csak eshetne a hó :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen ^^ A havat én is hiányolom, de majd tavasszal biztos megérkezik :P

      Törlés
  3. Wow!!!
    Amikor még nem olvastam a bejegyzést, csak a képet láttam kicsiben (a blogger "főoldalon"), már akkor tudtam, hogy ez csak az Envy lehet...:D
    Nekem is megvan, és már több, mint a felét elhasználtam, pedig elég nagy kiszerelésűek az avon lakkok (ahhoz képest, hogy általában a negyed ekkora lakkokat se használom el xD)...:D

    Nekem valahogy sosincs szívem rákenni semmit, még fedőlakkot se, mert annyira csodálatos önmagában is...viszont amit te "műveltél vele" az valami eszméletlen jól mutat! :D

    Sajnos az én karácsonyi hangulatom még nem érkezett meg, én úgy októberben túljutottam rajta (akkor kezdtem barátnőknek ajándék beszerzésbe), és most olyan őszies idő van (süt a nap, még hullanak a levelek, nincs is annyira hideg se), hogy nehéz elhinni, hogy már csak pár nap van Karácsonyig...:/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na a szakértő :P
      Azt hiszem ez a lakk nálam is hamar meg fog csappanni, mert lehetetlen betelni vele. Egyébként csak a kihívásra díszítettem így ki, utána lemostam és csak a simát viseltem egy hétig.
      Hát az időjárás tényleg nem kedvez az ünnepnek, de azt hiszem én nem is ehhez kötöm a karácsonyt, hanem inkább a lelki dolgokhoz, szóval nálam tobzódik a karácsonyi hangulat :)

      Törlés
  4. De gyönyörű! :) Nem tudom minek köszönhető,de rajtam valami borzalmasan állnak a zöld lakkok. Így messziről el is kerülöm őket. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Hm, talán neked is csak a megfelelő árnyalatot kell megtalálnod. Én is hasonlóan voltam velük, mint te, aztán jött az Envy, meg a MO Absinthe-ja és megtört a jég :)

      Törlés
  5. Sosem volt még zöld körömlakkom szerintem, de ez az árnyalat valami gyönyörű! *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm ^^ Szerintem érdemes kipróbálni, mert a minősége is nagyon jó.

      Törlés
  6. Gyönyörű ez a zöld árnyalat! Ezen a lakkon én is sokat gondolkodtam, végül nem rendeltem meg, mert vannak hasonló árnyalataim. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is mesés :) Nekem nem volt ehhez hasonlóm, így nagyon örülök, hogy beszereztem.

      Törlés