2015. április 5., vasárnap

Életmód project - Ötödik hét

Ez most egy septében összerakott, gyors bejegyzés lesz, mivel nem igazán tudtam most foglalkozni a bloggal. Mi is javában húsvétolunk, ha tehetjük pihenünk, kirándulunk, én közben ruhát varrok, gyakorolok, szóval elég sokfelé szakadok egy időben, de azért nem szeretném kihagyni ezt a rovatot.
Mozgás terén még mindig a tánc van jelen. Jövő hét szombaton lesz a versenyem, így minden szabad percemet próbálásra szánok, és ami azt illeti rám is fér. Sosem árt tökéletesíteni egy jónak hitt mozdulatot, mert minél többet dolgozok rajta, annál kiforrottabb lesz. Izomlázam már rég nincs, annyira beálltak az izmaim és megszoktam az állandó gyakorlást, hogy meg sem érzem, ha fáj valamim :D Holnap pedig ha minden igaz - és Murphy bácsi sem akar kicseszni velünk -, akkor megejtjük az első tavaszi piknikünket a Duna-parton, a jól bevált kis sétáló helyünkön :) Igazából ma akartunk menni, de mikor elkezdtünk volna készülődni, leszakadt az ég :/ Mivel ez egy fél napos program minimum, nem akartunk úgy nekilendülni, hogy közben bőrig ázunk. Tudom, ilyen ez az április, de bízunk abban, hogy holnap egy fokkal jobb idő lesz. Reggel ahogy felébredünk összekapjuk magunkat, legyártjuk a finomságokat, amik a piknikhez kellenek, utána pedig irány a természet :)
Kaják terén megint nem sikerült sokat fényképeznem, de büszke vagyok magamra, mert alig-alig csaltam. Az édesanyám féle húsvéti süteményeket természetesen megkóstoltam, de nem vesztettem el a fejem a sok édesség láttán, sőt - igazából a sós ízeket egyre jobban kívánom, míg régen folyton édességet ettem volna. Nem baj, én ennek csak örülök :P




Egy kis pikáns fűszerezésű csirkemell, hozzá mediterrán zöldségek zöldfűszerekkel, egy kis epres-banános smoothie és egy almás-fahéjas müzlis joghurt édesítőszerrel. Az egyik legfinomabb vacsorám volt az utóbbi időben ^^



Ez már a húsvéti menüből van, azokat bőszen fényképeztem :P Ez csak egy kis tavaszi zöldségleves, a színe pedig azért ilyen jó kis piros, mert telepakoltam erős pistával :D Én jóformán minden sós ételhez teszek erős paprikát, levesekhez meg pláne. Igaz így a jó kis zöldségíz kissé háttérbe szorult, de hát na... :D



Egy isteni finom és egyszerű saláta is járt az ebéd mellé. Vettem egy sima salátakeveréket, ahhoz hozzáadtam 3 szeletelt paradicsomot és egy fej csíkokra vágott lilahagymát, meglocsoltam citromlével, pici extra szűz olíva olajjal, sóval, borssal és kész is volt. Erős függőséget okoz :P



Ez pedig az ünnepi főétel volt, amire kifejezetten büszke vagyok - részletes húsvéti beszámoló lesz majd, de ezt muszáj vagyok előbb megmutatnom :P Szóval ez egy fokhagymás joghurtban pácolt tanyasi csirkemellfilé őzgerincformában sütve. Hihetetlenül egyszerű elkészíteni: csak kibéleljük a formát bacon szeletekkel, ráhalmozzuk a vékony szeletekre vágott, előző este bepácolt fokhagymás-joghurtos csirkemellet, sózzuk, borsozzuk, majd megtöltjük póréhagymás-cukkinis-gombás töltelékkel. A maradék husit rátesszük és pár szelet bacont is, hogy ellepje, majd kb. fél óra alatt megsütjük. A csirkemell olyan szinten vajpuha lett ettől a pácolástól, hogy szinte rágni sem kellett :D Az ízek is remekül passzoltak egymáshoz, mert a fokhagymás joghurtos csirke és a kakukkfüves-bazsalikomos zöldségtöltelék szuper párost alkottak. Bulgurral és a fenti salátával tálaltam. 



Ez pedig a tegnapi vacsim - a megmaradt fokhagymás-joghurtos csirkemellet simán kisütöttem, megettem hozzá a megmaradt zöldséges tölteléket, salátát és egy pici bulgurt, majd mindehhez egy bögre házi kaukázusi kefirt ittam. 

Hát most az ünnepek miatt azért van habzsi-dőzsi, de igyekszem mindent mértékkel fogyasztani. Milyen szerencse, hogy a klasszikus húsvéti kaja - a sonka és a tojás - simán fogyasztható számomra is anélkül, hogy bármiféle bűnbe esnék :P 

Egyelőre ennyi lenne, addig is mindenkinek kívánok további jó húsvétolást! ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése