2015. szeptember 16., szerda

Darkling TAG

Annie jóvoltából én is ki lettem hívva, hogy töltsem ki ezt a kis TAG-et. Ha jobban belegondolok, elég rég volt már TAG-es bejegyzés a blogon, szóval pont jókor jött ez a felkérés, még egyszer köszi Annie :)

1. Mi a kedvenc illatgyertyád?

Eléggé rákattantam a Yankee Candle tartjaira, de ezeken a mintákon kívül mást nem rendeltem tőlük. Őszinte leszek, én sajnálom kiadni azt a sok pénzt egy illatosított gyertyára, a viaszok tökéletesen megfelelnek. Abból főleg a gyümölcsös illatokat szeretem, illetve a karácsonyi jellegűeket finom, meleg fűszerekkel. Pl. ami fahéjas, azzal kenyérre lehet kenni ^^

2. Kedvenc könyved?

Harry Potter. Always.

3. Tea vagy kávé?

Mindkettőt szeretem, de ha választani kell, akkor inkább tea.

4. Mi a kedvenc rúzsmárkád- és színed?

Egyértelműen a MAC lett a kedvencem - mióta kipróbáltam a rúzsaikat már nem is nagyon érdekelnek a drogériás verziók. Egyedül a Rimmel az, amit még minőséginek tartok, a többi hidegen hagy. Kedvenc színem pedig natúrabb vonalból a mályvás árnyalatok, vadabból pedig a sötétlila, bordó.

5. Mi a kedvenc parfümöd?

Nem igazán szokott kedvencem lenni, olyan még nem volt, amibe istenigazán beleszerettem volna sajnos. De az Avon Summer White kölnijét nagyon szeretem.

6. Bele vagy zúgva valamelyik hírességbe?

Viktorba vagyok belezúgva, aki mondhatni hírességnek számít, mivel sokan az ő poénjai miatt látogatják a blogomat :D Szokta is mondogatni, hogy úgy is csak azért van annyi olvasóm, mert ő hozza a sziporkáit :P

7. Ha nem hordhatnál feketét, mit választanál helyette?

Bordót és sötétkéket.

8. Ha megváltoztathatnád a neved egy sztereotipikus goth névre, mi lenne az?

Kezdjük ott, hogy milyenek a sztereotipikus goth nevek? :D Nem értek a lovakhoz. Egyébként meg egész jól megbékéltem a nevemmel, jó ez így nekem.

9. Mi a három legtutibb tipped a nyári hőség ellen?

- elköltözni Írországba, ahol folyton esik az eső és alig süt a nap. De Norvégiával is megelégszem.
- kitörölni a naptárból a nyarat
- ki sem mozdulni a lakásból, és váltogatni a tartózkodási helyeket a hűtő és a fürdőkád között.

10. Melyik dal az, ami mindig boldoggá tesz (nem kell feltétlenül gothnak lennie)?

Nincs vidító dalom konkrétan, de a kocsmametal zenék általánosságban felderítenek :D

11. Űzöl valamilyen művészetet?

Űzöm én, csak nem érem utol. Amúgy goth hastáncolok, írok, énekelgetek, rajzolok, varrogatok meg ilyesmik.

12. Ha lenne egy bögréd csak neked szóló felirattal, mi állna rajta? 

Hát ilyenen még nem gondolkodtam. Viszont egyszer egy kedves barátnőmtől kaptam egy gravírozott üvegbögrét, amibe azt vésette, hogy "Egy értékes embernek". Annyira jól esett ez a kis kedvesség tőle, mai napig megmelengeti a szívem, ha erre a feliratra nézek. Jó tudni, hogy van, aki ilyen jó véleménnyel van rólam :)

13. Mi az első számú nem-goth hobbid?

A goth hastáncot leszámítva nem hiszem, hogy bármelyik másik hobbim belepasszolna a stílusba, szóval ezen kívül mindegyiket ide tudnám sorolni. De kedvencet nem tudok választani.

14. Ha természetfeletti lény lehetnél, mi lennél?

Nagyon gáz, ha én Totoro szeretnék lenni? :D Elvégre ő is természetfeletti lény!

15. Milyen horrorfilmekben szereplő szuperképességet szeretnél?

Ez lehet kicsit morbidul fog hangzani, de aaaannyira nagyon szeretnék olyan hajlékony lenni, mint Samara/Sadako! Imádom azt a részt a Körből/Ringuból, mikor kimászik a kútból és mindenfelé hajlanak a lábai meg a karjai *.* Mondjuk ugyanezért irigyeltem a Mamát is.

16. Magabiztosnak érzed magad, ha más gothokkal vagy dark emberekkel érintkezel? Miért/miért nem?

Nagyon nem. Alapjáraton ismeretlen emberekkel nem tudok egyből fesztelenül csevegni, de mikor elméletileg hozzám hasonló emberekkel találkozom mindig rájövök, hogy oda sem passzolok, lévén csomó alap goth dolog nincs meg bennem, ami megalapozhatna egy beszélgetést. Például rettegek, hogy egy ilyen társaságban feljön a zene témája, én meg csak metal zenekarokat sorolnék föl és egyetlen egy goth bandát sem...

17. Mi a fontosabb a kinézetben, a haj vagy a smink?

Részemről a smink.

18. Mi az, amiből azt kívánod, bárcsak több lenne a szubkultúrában?

Nekem mindig is az volt a nagy szívfájdalmam, hogy bizonyos rétegek szubkultúrán belül kinézik azokat, akiknek nincsenek csodaszép goth ruhái. Legalább ezen a szubkultúrán belül félre kéne tenni a külső alapján való ítélkezést, mert tényleg nem a ruha teszi az embert. Azért, mert pl. turkálókból öltözködöm nem hiszem, hogy kevésbé szeretném a goth stílus szépségeit, mint más.

19. Megosztanál egy zavarba ejtő történetet, ami a sötétségedhez kapcsolódik?

Agybéli sötétségemhez csak zavarba ejtő dolgok kapcsolódnak :D Na jó, hogy konkrétat említsek. Régebben, mikor suliba menet szálltam le a villamosról, a hosszú szoknyám nem jött időben utánam és a vili ajtaja becsípte. A vezető nem vette észre, és én is csak akkor eszméltem erre rá, mikor gyanússá kezdett válni, hogy a szoknyám derékrésze kezd kissé szorossá válni :D Utána lélekszakadva rohantam a villamossal együtt, közben pedig kétségbeesetten cincáltam a szoknyámat. Végül kiszabadultam persze, de szörnyen kínosan éreztem magam.

20. Barkácsolsz?

Maximum hastáncos ruhát.

Írd le pár mondatban a tökéletes esküvőt!

Már megtörtént, 3 évvel ezelőtt :)


Igaz vagy hamis?

Szeretem a romantikus filmeket. Hamis
MINDIG lemosom a sminkemet lefekvés előtt. Igaz.
Plüssökkel alszom. Ha Viktor annak számít, igaz. De amúgy nem, a plüsseim az íróasztalomon vannak.
Nem-fekete pizsamám van. Igaz. Csak nem-fekete pizsijeim vannak, lehetőleg cuki mintákkal és pasztell színekben :D
A mai napig hallgatok olyan fiúbandát, ami évekkel ezelőtt feloszlott. Igaz.
Andrew Eldritch túl van hype-olva. Rá kellett gugliznom az illetőre - azt hiszem ez megteszi válasznak is.
Nem szeretem a vámpírokat. Is-is. A klasszikus vámpírokat kedvelem, de a modern irodalmi megjelenésüktől heveny hányingert kapok. Meg az őket utánzó majmoktól is.
Nem szeretem a klubokat. Igaz
Goth/dark/alternatív emberke a párom. Igaz.
Elájulok a vértől. Hamis.
Előbb ájulok el egy póktól, minthogy háziállatként tartsam. Igaz.
Nem szeretem a szellemjárta házakat. Hamis.
Mindig áttúrom a Claire's/H and M/Dark Raven Asylum kiárusítás részlegét. Hamis.
Sosem olvastam a Drakulát. Hamis - nagyon szerettem :)
Szerintem a "Bela Lugosi's dead egy túl hosszú és unalmas dal. Nem is ismerem :D Meg lehet kövezni :P


Köszönöm még egyszer a kihívást, jó kis kérdéssor volt :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése