2015. október 31., szombat

Halloween-hét - Pop art zombie

Sziasztok!

Ahogy ígértem a mai nap folyamán még egy bejegyzéssel jövök nektek, mégpedig a következő Halloween témájú sminkemmel. Tudom, kissé későn kerül ki a blogra és nem valószínű, hogy bárki is nekiállna elkészíteni, de azért gondoltam megmutatom mit sikerült alkotni :)

A pop art zombie sminkek idén a legnagyobb kedvenceim lettek Halloween-i témák terén. Olyan fantasztikus remekművek születtek mások keze által, hogy csak lestem, és persze álmodoztam arról, hogy egyszer majd én is fogok ilyet csinálni. Hozzá kell tennem, hogy ez egy nagyon preciz, nagyon összetett arcfestési műfaj, Az elkészítése több órát is igénybe vehet, viszont a végeredmény minden képzeletet felül múl. A legegyszerűbb, ha arcfestéket használunk hozzá, és persze ezekkel lehet a legszebben is dolgozni. Nekem sajnos nincsenek ilyen kellékeim (még), de nem bírtam magammal és valamilyen módon meg akartam valósítani ezt a pop art zombie sminket, még ha csak egy próba erejéig is. Ahhoz képest, hogy csak és kizárólag sminktermékekkel tudtam dolgozni szerintem nem lett ez olyan vészes, sőt, Viktornak ez lett a kedvence a Halloween-i sminkjeim közül :)
Gondoltam nektek is megmutatom mit sikerült összehoznom, de később, ha már lesz több féle arcfestékem újra nekiülök ennek a műfajnak és megint teszek vele egy próbát.












Hát igen, azért látszik, hogy nem egy mattra száradó arcfesték képezte a sminkem alapját, de én így is elégedett vagyok vele - talán ez az eddigi legmonumentálisabb, legtöbb időt igénybe vevő alkotásom, ugyanis 2 és fél-3 órán keresztül készült. Nyilván azért is volt ilyen hosszú a folyamat, mert egy krémes szemhéjfestéket kellett felvinnem az arcom teljes felületére, majd azt fixálnom ugyanolyan színű púderrel - arcfestékkel biztos rövidebb ideig tartott volna. Viszont mivel ilyen sokáig küszködtem az arcom színezésével, a nyakamra már tényleg nem maradt energiám, nézzétek el nekem. A kilógó agydarab és az egyéb színezések már nem tartottak sokáig (na jó, a fogakkal azért pepecseltem), szóval kis gyakorlással és megfelelő kellékekkel ez sem egy megvalósíthatatlan, hosszadalmas procedúra. Én mindenkinek ajánlom kipróbálásra, szerintem tuti siker, ha valaki ilyen sminkkel állít be egy Halloween-i buliba, de bármilyen beöltözős eseménynél sikerünk lehet vele :)


Remélem tetszik nektek!


Ezúton szeretnék Mindenkinek kellemes Halloween-t, vagy épp Boldog Samhain-t kívánni! ^^ Legyetek rosszak, nézzetek meg néhány témához passzoló filmet (én már túl vagyok néhány Tim Burton filmen és az Addams Familyn is) és érezzétek jól magatokat, akárhol is múlattjátok épp az időt :) 

Ja, és azért holnap még jövök egy Halloween-i sminkkel, hiszen egész hétre ígértem a rovatot. Tudom, akkor már nem lesz aktuális, de ha már elkészítettem szeretném is nektek megmutatni :)

Éééés a végére egy témához passzoló muzsika ^^




2 megjegyzés:

  1. Zsíííír! Nagyon beteg. Tetszik. Jövőre valami Kitty zombit magamra pingálok, tökre bejön ez az arcfestés :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Elég nagy meló volt, de én örültem, hogy kipróbáltam. Kitty zombit pedig megnézem :P

      Törlés