2016. január 16., szombat

LFP - Év színei 2016 (Pantone)




Sziasztok!

Isabellának hála újra feléledt egy régi bejegyzéssorozat, a Lakkozz! Fotózz! Posztolj!, melyben két heti rendszerességgel egy adott téma szerint alkotnak a bloggerek manikűröket. Ezúttal én is csatlakoztam a csapathoz, és kis csúszással ugyan, de belevetettem magam az alkotásba. Az első témaadónk pont Isabella volt, ő pedig a Pantone által kihirdetett év színeit, a Rose Quartz-ot és a Serenity-t választotta.

Mit is írhatnék - a tavalyi marsala trend közelebb állt hozzám, az biztos :D Ezek a púderes színek nagyon nem illenek hozzám, nem is tudok velük azonosulni, de megpróbáltam kihozni magamból valami témához illő alkotást. Water colour technikát alkalmaztam, mert úgy éreztem ezzel tudom a legszebben összemosni ezt a két színt. Kicsit fátyolos hatást szerettem volna elérni, mint mikor felkel a nap és a fényei rózsaszínesre és kékre festik a felhőket. Ehhez fehér alapot használtam, majd a water colour technikával pacsmagoltam a rózsaszínből és a kékből a körmeimre. Ezen túl nem díszítettem semmivel, mivel a márványos hatás így sokkal jobban érvényesül, és minden más mintát már zsúfoltnak éreztem volna a körmeimen. Ja, és elnézést a körömágybőröm szörnyű állapotáért, sajnos még mindig nem szereti a bőröm a hideget.








Habár a színek nem a kedvenceim, az összhatás mégis nagyon tetszetős számomra, szeretem ezt a technikát :) Kár, hogy ritkán használom, valahogy elfelejtődik egy csomó jó ötlet, amiket hamar össze lehetne dobni akár hétköznapra is. Remélem ezt most észben tudom tartani és vasárnap ismét water colour manikűrt alkothatok, mondjuk...hm, lilás árnyalatokkal :D

Remélem tetszik nektek :)


9 megjegyzés:

  1. Nekem is pont az jutott eszembe a képek láttán, hogy nem látszik az elkészült manikűrön, mennyire nem állnak hozzád közel ezek a színek. :) Tény és való, a tavalyi marsala nálam is találóbb volt. De eddig az abszolút kedvenc a 2013-as smaragd volt. De hát na, minden évben nem választhatják az ember kedvenc színét meg. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök, ha az ízlésem ellenére sikerült vállalhatót alkotnom :)
      Nekem eddig a marsala volt a kedvencem a Pantone trendszínek közül, az annyira én voltam. Tobzódtam is a szebbnél szebb marsala színű dolgokban :P

      Törlés
  2. Nagyon szép lett! :)

    Viszont soha nem viselnek hasonlót se...ez az év nem az én évem - színek szempontjából...se a pasztell színeket, se a rózsaszínt, se a kéket nem kedvelem...de legalább könnyebb lesz spórolni...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi ^^
      Hát utcára én sem viselném, ez igazából csak a mai bejegyzés kedvéért készült, már mostam is le utána. Habár maga a minta szép, a színeivel sosem tudnék megbarátkozni. Vasárnap valami lilás dologgal fogom újraalkotni, ami közelebb áll hozzám :)

      Törlés
  3. És tényleg...ugyanazt a technikát alkalmaztuk :D Egy rugóra járt az agyunk :) Nagyon szuper lett a te verziód, jó, hogy így összemosódtak a színek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen :D Nekem is nagyon adta magát ez a technika, amúgy is régen használtam :)
      Köszi a dicséretet, örülök, hogy tetszik a verzióm ^^

      Törlés
  4. Nagyon szép lett!! : )) mondjuk ha őszinte akarok lenni nagyon nem tudom a személyedhez passzítani : D tényleg neked egy lilásabb, sötétebb összeállítást tudok elképzelni, de ettől eltekintve tényleg nagyon szép mani lett!

    VálaszTörlés